1
TITLE: Strategic Communication: Journalists' Role Amid the Rise in Digital Influencers
AUTHORS: Arriscado, Paula; Sobreira, Rosa Maria ;
PUBLISHED: 2025, SOURCE: JOURNALISM AND MEDIA, VOLUME: 6, ISSUE: 3
INDEXED IN: Scopus WOS CrossRef
2
TITLE: Journalists' perspectives about news-making strategies and the relationship with brands
AUTHORS: Sobreira, Rosa ; Arriscado, Paula;
PUBLISHED: 2021, SOURCE: 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in PROCEEDINGS OF 2021 16TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI'2021)
INDEXED IN: Scopus WOS CrossRef
3
TITLE: Media, comunicação e género: novos territórios de esperança e novas fronteiras de injustiça
AUTHORS: Rita Basílio Simões; Rosa Maria Sobreira ;
PUBLISHED: 2018, SOURCE: Mediapolis – Revista de Comunicação, Jornalismo e Espaço Público, ISSUE: 7
INDEXED IN: CrossRef
4
TITLE: “It’s not saudade. It is identity”: history in the genesis of the construction of identity and legitimation of organizations
AUTHORS: Rosa Maria Sobreira ;
PUBLISHED: 2018, SOURCE: Narrativas mediáticas e comunicação: construção da memória como processo de identidade organizacional
INDEXED IN: CrossRef
5
TITLE: Construção e comunicação de uma marca territorial: o caso do município de Viana do Castelo
AUTHORS: Gorete Marques; Rosa Sobreira ;
PUBLISHED: 2016, SOURCE: Cadernos de Comunicação, VOLUME: 20, ISSUE: 3
INDEXED IN: CrossRef
6
TITLE: Implicaciones de la asesoría de prensa para la definición del posicionamiento de marca
AUTHORS: Paula Arriscado; Rosa María Sobreira ; Yolanda Martinez Solana;
PUBLISHED: 2015, SOURCE: Revista Mediterránea de Comunicación, VOLUME: 6, ISSUE: 2
INDEXED IN: CrossRef