1
TITLE: Contribuição da educação na resolução do risco de inundação: estudo de caso através da observação de imagens
AUTHORS: Mário Talaia; Pedro Talaia;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: Risco de Cheias e Risco de Inundações Fluviais. Aprender com o Passado - Estudos Cindínicos
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
2
TITLE: Contribuição da educação na resolução do risco de inundação: caso através da observação de imagens
AUTHORS: Mário Talaia; Pedro Talaia;
PUBLISHED: 2021, SOURCE: XIV Encontro Nacional de Riscos: risco de cheias e risco de inundações fluviais: aprender com o passado (resumos)
INDEXED IN: Handle
3
TITLE: A Straightforward Route to Sensor Selection for IoT Systems  Full Text
AUTHORS: Jones, PM; Lonne, Q; Talaia, P; Leighton, GJT; Botte, GG; Mutnuri, S; Williams, L;
PUBLISHED: 2018, SOURCE: Research Technology Management, VOLUME: 61, ISSUE: 5
INDEXED IN: Scopus CrossRef
IN MY: ORCID
4
TITLE: A Straightforward Route to Sensor Selection for IoT Systems A straightforward three-sieve selection tool facilitates the selection of sensors for IoT systems
AUTHORS: Jones, PM; Lonne, Q; Talaia, P; Leighton, GJT; Botte, GG; Mutnuri, S; Williams, L;
PUBLISHED: 2018, SOURCE: RESEARCH-TECHNOLOGY MANAGEMENT, VOLUME: 61, ISSUE: 5
INDEXED IN: WOS
IN MY: ORCID
5
6
TITLE: <title>Orthodontic forces sensing with polymer PCF</title>
AUTHORS: Milczewski, MS; Martelli, C; Canning, J; Kalinowski, HJ; Simões, JA; Michael Stevenson; Talaia, P;
PUBLISHED: 2007, SOURCE: Third European Workshop on Optical Fibre Sensors
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
7
TITLE: Numerical-experimental models to study the Temporo-Mandibular Joint (TMJ)  Full Text
AUTHORS: Mesnard, M; Ballu, A; Ramos, A; Talaia, P; J.A Simoes;
PUBLISHED: 2006, SOURCE: Journal of Biomechanics, VOLUME: 39
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
8
TITLE: Ensaios de integridade estrutural de placas angulares de fixação de fracturas ósseas do fémur
AUTHORS: Talaia, P. A. M.; C. Relvas; L. Almeida; J. Salgado; Simões, J. A.;
PUBLISHED: 2006, SOURCE: Mecânica Experimental, ISSUE: 12
INDEXED IN: Handle