1
TITLE: PRAXIS AS A FOUNDING CATEGORY IN THE CONSTITUTION OF TEACHER EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF HISTORICAL-CRITICAL PEDAGOGY
AUTHORS: Lopes, Quenizia Vieira; Tiroli, Luiz Gustavo; de Jesus Santos, Adriana Regina; Sota Favinha, Marilia Evangelina;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17
INDEXED IN: WOS
2
TITLE: PRAXIS AS A FOUNDING CATEGORY IN THE CONSTITUTION OF TEACHER EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF HISTORICAL-CRITICAL PEDAGOGY
AUTHORS: Lopes, Quenizia Vieira; Tiroli, Luiz Gustavo; Santos, Adriana Regina de Jesus; Favinha, Marilia Evangelina Sota;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 17
INDEXED IN: WOS
3
TITLE: A práxis enquanto categoria fundante na constituição da formação de professores sob a perspectiva da pedagogia histórico-crítica
AUTHORS: Quenizia Vieira Lopes; Luiz Gustavo Tiroli; Adriana Regina de Jesus Santos; Marília Evangelina Sota Favinha;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
4
TITLE: A PÓS-GRADUAÇÃO NO CONTEXTO DA CRISE PANDÊMICA:
AUTHORS: Adriana Regina De Jesus Santos; Marília Evangelina Sota Favinha; Luiz Gustavo Tiroli;
PUBLISHED: 2022, SOURCE: Revista Educação em Debate, VOLUME: 44, ISSUE: 87
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID