1
TITLE: Introdução: Ágoras da Publicidade nas Sociedades Hipercomunicativas
AUTHORS: Sara Balonas; Ivone Ferreira;
PUBLISHED: 2024, SOURCE: A Publicidade na Era da Hiperestimulação
INDEXED IN: CrossRef Handle
IN MY: ORCID
2
TITLE: Nota Introdutória: A Publicidade Polaroid
AUTHORS: Sara Balonas; Sónia Silva; Isabel Ruiz-Mora;
PUBLISHED: 2024, SOURCE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 45
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
3
TITLE: Guia de comunicação em saúde. Boas práticas
AUTHORS: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2022
INDEXED IN: CrossRef: 1
IN MY: ORCID
4
TITLE: Guia de comunicação em saúde. Áreas especializadas
AUTHORS: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLISHED: 2022
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
6
TITLE: Introduction: How Far Can We Take Strategic Communication? The Sky Is the Limit
AUTHORS: Teresa Ruão; Sara Balonas; María-Victoria Carrillo;
PUBLISHED: 2021, SOURCE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
7
TITLE: La creatividad en la enseñanza como factor de aproximación de la universidad a los desafíos sociales
AUTHORS: Ana Belén Fernández Souto; Sara Balonas;
PUBLISHED: 2021, SOURCE: Revista ICONO 14. Revista científica de Comunicación y Tecnologías emergentes, VOLUME: 19, ISSUE: 2
INDEXED IN: CrossRef: 3
IN MY: ORCID
8
TITLE: Social Change: Bringing Allies to the Field. An Interdisciplinary Model
AUTHORS: Sara Balonas;
PUBLISHED: 2021, SOURCE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
INDEXED IN: CrossRef
IN MY: ORCID
10
TITLE: Que a Força esteja contigo – os desafios da publicidade na nova galáxia comunicacional
AUTHORS: Sara Balonas;
PUBLISHED: 2019, SOURCE: Media & Jornalismo, VOLUME: 19, ISSUE: 34
INDEXED IN: CrossRef: 3
IN MY: ORCID
Page 1 of 2. Total results: 13.