Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
Learning To Make Sense: Sketchnoting In Undergraduate Design Education
AuthID
P-010-34R
2
Author(s)
Ferreira, J
·
Hernández Ramírez, R
5
Editor(es)
Ordonez,I;Sustersic,P;Buck,L;Grierson,H;Bohemia,E
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2023
Publicado
in
PROCEEDINGS OF THE INTERNATIONAL CONFERENCE ON ENGINEERING AND PRODUCT DESIGN EDUCATION, E&PDE 2023
in
E&PDE,
ISSN: 3005-4753
Volume: 123, Páginas: 169-173 (5)
Conference
25Th International Conference On Engineering And Product Design Education (E&Pde),
Date:
SEP 07-08, 2023,
Location:
Barcelona, SPAIN
Indexing
Wos
®
Scopus
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
SCOPUS
: 2-s2.0-85185702154
Wos
: WOS:001248631000029
Source Identifiers
ISSN
: 3005-4753
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2025 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service