Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
Onto-Semiotic Approach of Classroom Pratices on Measurement in Primary Education
AuthID
P-00P-F8V
4
Author(s)
Nogueira, IC
·
Blanco, TF
·
Rodriguez Vivero, D
·
Diego Mantecon, JM
9
Editor(es)
Macias, JA; Jimenez, A; Gonzalez, JL; Sanchez, MT; Hernandez, P; Fernandez, C; Ruiz, FJ; Fernandez, T; Berciano, A
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2016
Publicado
in
INVESTIGACION EN EDUCACION MATEMATICA XX
in
Investigacion en Educacion Matematica,
ISSN: 1888-0762
Páginas: 387-396 (10)
Conference
20Th Annual Symposium of the Spanish-Society-Of-Research-In-Mathematical-Education (Seiem),
Date:
SEP 08-10, 2016,
Location:
Univ Malaga, Fac Educ Sci, Malaga, SPAIN,
Patrocinadores:
Ayuntamiento Malaga, Univ Malaga, Univ Malaga, Didactica Matematica, SEIEM, Malaga Convent Bur, Spanish Soc Res Math Educ,
Host:
Univ Malaga, Fac Educ Sci
Indexing
Wos
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
Wos
: WOS:000403571800034
Source Identifiers
ISSN
: 1888-0762
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service