Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
Introducing Blended Learning and Course Design to Adult Learners Hard-To-Reach
AuthID
P-00S-PAH
5
Author(s)
Lencastre, JA
·
Ilin, G
·
Bronze, J
·
Francica, M
·
Milios, P
1
Editor(es)
Soliman, KS
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2019
Publicado
in
VISION 2025: EDUCATION EXCELLENCE AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS THROUGH SUSTAINABLE ECONOMIC COMPETITIVE ADVANTAGE
Páginas: 6401-6410 (10)
Conference
34Th International-Business-Information-Management-Association (Ibima) Conference,
Date:
NOV 13-14, 2019,
Location:
Madrid, SPAIN,
Patrocinadores:
Int Business Informat Management Assoc
Indexing
Wos
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
Wos
: WOS:000556337408057
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service