Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
Experience in Teaching Mathematics to Engineers: Students Versus Teacher Vision
AuthID
P-00Y-6H2
1
Author(s)
Caridade, CMR
6
Editor(es)
Yilmaz,F;Queiruga Dios,A;Vaquero,J;Mierlus Mazilu,I;Rasteiro,D;Martinez,V
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2023
Publicado
in
Springer Proceedings in Mathematics and Statistics,
ISSN: 2194-1009
Volume: 414, Páginas: 165-174
Conference
3Rd International Conference on Mathematics and Its Applications in Science and Engineering, Icmase 2022,
Date:
4 July 2022 through 7 July 2022
Indexing
Scopus
®
Crossref
®
Google Scholar
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
DOI
:
10.1007/978-3-031-21700-5_16
SCOPUS
: 2-s2.0-85151047936
Source Identifiers
ISSN
: 2194-1009
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service