1
TÍTULO: Attitude change in arbitrarily large organizations  Full Text
AUTORES: Costa, LA ; de Matos, JA ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Computational and Mathematical Organization Theory
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The competitive implications of the deployment of unique resources. The Deployment of Unique Resources  Full Text
AUTORES: Luis Almeida Costa ; Karel Cool; Ingemar Dierickx;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: STRATEGIC MANAGEMENT JOURNAL, VOLUME: 34, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: SHARE THE FAME OR SHARE THE BLAME? THE REPUTATIONAL IMPLICATIONS OF PARTNERSHIPS  Full Text
AUTORES: Luis Almeida Costa ; Luis Vasconcelos ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: JOURNAL OF ECONOMICS & MANAGEMENT STRATEGY, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The strategic deployment of quality-improving innovations  Full Text
AUTORES: Costa, LA ; Dierickx, I;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 78, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Licensing and bundling  Full Text
AUTORES: Costa, LA ; Dierickx, I;
PUBLICAÇÃO: 2002, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INDUSTRIAL ORGANIZATION, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID