1
TÍTULO: Drivers of snack foods impulse buying behaviour among young consumers
AUTORES: Paulo Duarte ; Mario Raposo ; Marlene Ferraz;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: BRITISH FOOD JOURNAL, VOLUME: 115, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Drivers of snack foods impulse buying behaviour among young consumers
AUTORES: Duarte, P ; Raposo, M ; Ferraz, M;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: British Food Journal, VOLUME: 115, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: ONLINE TRAVEL PURCHASING: A LITERATURE REVIEW  Full Text
AUTORES: Suzanne Amaro ; Paulo Duarte ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF TRAVEL & TOURISM MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 57
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Using a Satisfaction Index to Compare Students' Satisfaction During and After Higher Education Service Consumption  Full Text
AUTORES: Duarte, PO ; Raposo, MB ; Alves, HB ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Tertiary Education and Management, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 15
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The role of marketing in the promotion of breastfeeding
AUTORES: Do Paco, A ; Rodrigues, RG; Duarte, P ; Pinheiro, P ; De Oliveira, JM; Soares, M;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Journal of Medical Marketing, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Understanding university image: A structural equation model approach  Full Text
AUTORES: Duarte, PO ; Alves, HB ; Raposo, MB ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: International Review on Public and Nonprofit Marketing, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 26
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Dimensions of service quality and satisfaction in healthcare: a patient's satisfaction index  Full Text
AUTORES: Mario Lino Raposo ; Helena Maria Alves ; Paulo Alexandre Duarte ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: SERVICE BUSINESS, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 38
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Guidelines to the development of an E-commerce platform for customized garments
AUTORES: Ribeiro, L; Duarte, P ; Miguel, R ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: IADIS International Conference e-Commerce 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009 in Proceedings of the IADIS International Conference e-Commerce 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID