1
TÍTULO: Extended Reality in Education and Training: Case Studies in Management Education  Full Text
AUTORES: Zwolinski, G; Kaminska, D; Laska Lesniewicz, A; Haamer, RE; Vairinhos, M; Raposo, R ; Urem, F; Reisinho, P;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: ELECTRONICS, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Virtual and Augmented Reality Awareness Tools for Universal Design. Towards Active Preventive Healthcare
AUTORES: Luis Pinto Coelho; Idalina Freitas; Dorota Urszula Kaminska; Ricardo Queirós ; Anna Laska-Lesniewicz; Grzegorz Zwolinski; Rui Raposo ; Mário Vairinhos; Elisabeth T Pereira; Eric Haamer; Gholamreza Anbarjafari;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Emerging Advancements for Virtual and Augmented Reality in Healthcare - Advances in Medical Technologies and Clinical Practice
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: AUGMENTED REALITY FIRE SIMULATION IN CLASSROOM AND OFFICE ENVIRONMENT
AUTORES: Mário Vairinhos; Rui Raposo ; Elisabeth Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTED2021 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Blended-Learning in contexts conditioned by the pandemic: The perceptions of higher education students
AUTORES: Morais, NS; Raposo, R ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: 23rd International Symposium on Computers in Education, SIIE 2021 in SIIE 2021 - 2021 International Symposium on Computers in Education
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: BLENDED-LEARNING IN HIGHER EDUCATION: STUDENT'S PERCEPTIONS DURING COVID-19 PANDEMIC
AUTORES: Nídia Salomé Morais; Rui Raposo ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDULEARN21 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: HIGHER EDUCATION STUDENTS’ PERCEPTIONS ABOUT THEIR BLENDED-LEARNING EXPERIENCE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
AUTORES: Nídia Salomé Morais; Rui Raposo ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: EDULEARN21 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: O potencial do storytelling em curtas-metragens de terror por meio do uso de efeitos especiais digitais
AUTORES: Paola Cristhina Stumpf Rodrigues; Rui Raposo ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: AVANCA | CINEMA
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: ONLINE LEARNING DURING COVID-19 LOCKDOWN: A STUDY REGARDING PORTUGUESE PUBLIC HIGHER EDUCATION STUDENTS
AUTORES: Nídia Salomé Morais; Rui Raposo ; Vitor Roque; Fátima Roque;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTED2021 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: ONLINE TEACHING AND LEARNING DURING THE COVID-19 PANDEMIC THE CASE OF PORTUGUESE PUBLIC HIGHER EDUCATION  Full Text
AUTORES: Roque, V; Raposo, R ; De Morais, NSN ; Roque, F;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: PRISMA SOCIAL, VOLUME: 35, NÚMERO: 35
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: THE TEACHING EXPERIENCE OF PORTUGUESE HIGHER EDUCATION PROFESSORS DURING THE COVID-19 PANDEMIC LOCKDOWN IN PORTUGAL
AUTORES: Vitor Roque; Fátima Roque; Rui Raposo ; Nídia Salomé Morais;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTED2021 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 28.