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TÍTULO: Analysing reviews in the Web 2.0: Small and medium hotels in Portugal  Full Text
AUTORES: Marcirio Silveira Chaves; Rodrigo Gomes; Cristiane Pedron ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 33, NÚMERO: 5
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TÍTULO: Information and communication technology adoption for business benefits: A case analysis of an integrated paperless system
AUTORES: Caldeira, M ; Serrano, A; Quaresma, R ; Pedron, C ; Romao, M;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION MANAGEMENT, VOLUME: 32, NÚMERO: 2
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TÍTULO: Customer relationship management adoption: Using a dynamic capabilities approach
AUTORES: Pedron, CD ; Caldeira, M ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Journal of Internet Marketing and Advertising, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
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TÍTULO: Knowledge management implementation in stages: The case of organizations in Brazil
AUTORES: Oliveira, M; Pedron, CD ; Macada, ACG;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 11th European Conference on Knowledge Management, ECKM 2010 in Proceedings of the European Conference on Knowledge Management, ECKM, VOLUME: 2
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TÍTULO: What lies behind the concept of customer relationship management? Discussing the essence of CRM through a phenomenological approach
AUTORES: Pedron, CD ; Saccol, AZ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: BAR - Brazilian Administration Review, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
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TÍTULO: Applying EA perspective to CRM: developing a competency framework
AUTORES: Mario Caldeira ; Cristiane Pedron ; Gurpreet Dhillon; Jungwoo Lee;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: 3rd International Conference on Convergence and Hybrid Information Technology (ICCIT 2008) in Third 2008 International Conference on Convergence and Hybrid Information Technology, Vol 2, Proceedings, VOLUME: 2
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