1
TÍTULO: Exploring the relationship between individual values and the customer orientation of front-line employees  Full Text
AUTORES: Sousa, CMP; Coelho, F ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Journal of Marketing Management, VOLUME: 29, NÚMERO: 15-16
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Untangling the Relationship Between Income and Subjective Well-Being: The Role of Perceived Income Adequacy and Borrowing Constraints  Full Text
AUTORES: Maria C Pereira ; Filipe Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF HAPPINESS STUDIES, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Work Hours and Well Being: An Investigation of Moderator Effects  Full Text
AUTORES: Maria C Pereira ; Filipe Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: SOCIAL INDICATORS RESEARCH, VOLUME: 111, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Personal Values, Autonomy, and Self-efficacy: Evidence from frontline service employees. Personal Values, Autonomy, and Self-Efficacy  Full Text
AUTORES: Carlos M P Sousa; Filipe Coelho ; Encarna Guillamon Saorin;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SELECTION AND ASSESSMENT, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Contextual Factors and the Creativity of Frontline Employees: The Mediating Effects of Role Stress and Intrinsic Motivation
AUTORES: Filipe Coelho ; Mario Augusto ; Luis Filipe Lages ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF RETAILING, VOLUME: 87, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 93
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: From personal values to creativity: evidence from frontline service employees
AUTORES: Carlos M P Sousa; Filipe Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 45, NÚMERO: 7-8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 26
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Climate perceptions and the customer orientation of frontline service employees  Full Text
AUTORES: Filipe Jorge Coelho ; Mario Gomes Augusto ; Arnaldo Fernandes Coelho; Patricia Moura Sa ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: SERVICE INDUSTRIES JOURNAL, VOLUME: 30, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 25
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Job Characteristics and the Creativity of Frontline Service Employees
AUTORES: Filipe Coelho ; Mario Augusto ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: JOURNAL OF SERVICE RESEARCH, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 61
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Market orientation and new-to-the-world products: Exploring the moderating effects of innovativeness, competitive strength, and environmental forces  Full Text
AUTORES: Mario Augusto ; Filipe Coelho ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 38, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 96
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: A model of the antecedents of multiple channel usage  Full Text
AUTORES: Coelho, F ; Easingwood, C;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Retailing and Consumer Services, VOLUME: 15, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 21
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 15.