1
TÍTULO: Students' conscious unknowns about artefacts and natural objects  Full Text
AUTORES: Piedade Vaz Rebelo ; Paula Fernandes; Julia Morgado; Antonio Monteiro; Jose Otero;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Taxonomy for complexity theory in the context of maternity care  Full Text
AUTORES: Marianne Nieuwenhuijze; Soo Downe; Helga Gottfredsdottir; Marlies Rijnders; Antoinette du Preez; Piedade Vaz Rebelo ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: MIDWIFERY, VOLUME: 31, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Detection of explanation obstacles in scientific texts: the effect of an understanding task vs. an experiment task  Full Text
AUTORES: Julia Morgado; Jose Otero; Piedade Vaz Rebelo ; Vicente Sanjose; Helena Caldeira;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: EDUCATIONAL STUDIES, VOLUME: 40, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Questioning About Science Texts and Reading Time Through The Software SUPERLAB
AUTORES: Vaz Rebelo, P ; Otero, J; Costa, C; Morgado, J; Ishiwa, K;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 5th World Conference on Psychology, Counseling and Guidance (WCPCG) in 5TH WORLD CONFERENCE ON PSYCHOLOGY, COUNSELING AND GUIDANCE, WCPCG-2014, VOLUME: 159
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Students’ conscious unknowns about artefacts and natural objects  Full Text
AUTORES: Piedade Vaz-Rebelo ; Paula Fernandes; Julia Morgado; António Monteiro; José Otero;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Educational Psychology, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Teacher Development: Contributions of Educational Biography and Personality  Full Text
AUTORES: Margarida Pedroso de Lima; Piedade Vaz Rebelo ; Carlos Barreira;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: JOURNAL OF ADULT DEVELOPMENT, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The identity function of parenthood: A systemic and developmental approach
AUTORES: Graciete Franco Borges ; Piedade Vaz Rebelo ; Elias Kourkoutas;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: World Conference on Psychology, Counselling and Guidance (WCPCG 2010) in WCPCG 2010, VOLUME: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS