1
TÍTULO: Golf destinations' brand personality: the case of the Algarve
AUTORES: Rosaria Luisa G Gomes Pereira; Antonia Correia ; Ronaldo L A Schutz ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CULTURE TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH, VOLUME: 9, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 6
2
TÍTULO: Towards a taxonomy of a golf-destination brand personality: Insights from the Algarve golf industry  Full Text
AUTORES: Rosaria L G Pereira; Antonia H Correia ; Ronaldo L A Schutz ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
3
TÍTULO: Destination brand personality: searching for personality traits on golf-related websites
AUTORES: Pereira, RLG; de Jesus Henriques Correia, A; Schutz, RLA ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Anatolia, VOLUME: 25, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Destination Branding: A Critical Overview  Full Text
AUTORES: Pereira, RLG; Correia, AL ; Schutz, RLA ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Quality Assurance in Hospitality and Tourism, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 36