1
TÍTULO: Brands as drivers of social media fatigue and its effects on users' disengagement: the perspective of young consumers
AUTORES: Fernandes, T. ; Oliveira, Rodrigo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: YOUNG CONSUMERS, VOLUME: 25, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1 Unpaywall
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Purpose is the new branding: understanding conscientious purpose-driven marketing and its impact on brand outcomes
AUTORES: Fernandes, T. ; Guzman, Francisco; Mota, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 33, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Privacy concerns with COVID-19 tracking apps: a privacy calculus approach
AUTORES: Fernandes, T. ; Costa, M;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER MARKETING, VOLUME: 40, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 22
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Towards a better understanding of volunteer engagement: self-determined motivations, self-expression needs and co-creation outcomes
AUTORES: Fernandes, T. ; de Matos, Manuel Aires ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF SERVICE THEORY AND PRACTICE, VOLUME: 33, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 8 Unpaywall
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Understanding special requests as drivers of customer citizenship behaviors: the mediating role of gratitude and satisfaction  Full Text
AUTORES: Fernandes, T. ; Cruzeiro, Beatriz;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Judging a book by its cover? The role of unconventional appearance on social media influencers effectiveness  Full Text
AUTORES: Fernandes, T. ; Nettleship, Heather; Pinto, Luisa Helena ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 66
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 19
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Luxury brands and social media: drivers and outcomes of consumer engagement on Instagram  Full Text
AUTORES: Oliveira, M; Fernandes, T. ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF STRATEGIC MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 49
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: From fandom to fad: are millennials really engaged with and loyal to their loved brands on social media?
AUTORES: Fernandes, T. ; Inverneiro, I;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 27
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Revisiting the privacy calculus: Why are consumers (really) willing to disclose personal data online?
AUTORES: Fernandes, T. ; Pereira, N;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: TELEMATICS AND INFORMATICS, VOLUME: 65
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 32
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Understanding consumers' acceptance of automated technologies in service encounters: Drivers of digital voice assistants adoption  Full Text
AUTORES: Fernandes, T. ; Oliveira, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 122
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 317
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 41.