1
TÍTULO: Review for Augmented Reality Shopping Application for Mobile Systems
AUTORES: Alves, C. ; José Machado ; José Luís Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
2
TÍTULO: Subscription Retailing Research Evolution Analysis Using Bibliometric Indicators and Content Analysis
AUTORES: Joaquim Pratas; Carla Amorim; José Luís Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 344
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
3
TÍTULO: Artificial intelligence applied to digital marketing
AUTORES: José Eduardo Aleixo; José Luís Reis ; Sandrina Francisca Teixeira; Ana Pinto de Lima;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Use of Artificial Intelligence in Digital Marketing: Competitive Strategies and Tactics
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
4
TÍTULO: Behaviour of the Adolescents and Their Parents in Relation to the Micro-Influencers in Instagram
AUTORES: Soares, D; Reis, JL ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
5
TÍTULO: Marketing and Smart Technologies. Proceedings of ICMarkTech 2022, Volume 2
AUTORES: Álvaro Rocha; José Luís Reis ; Marc K Peter; Zorica Bogdanović;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: Openlibrary
6
TÍTULO: Online strategies of brands: A case of Portuguese luxury fashion designers
AUTORES: Teixeira, Sandrina; Reis, Jose Luis ; Belem Barbosa ; Ferreira, Sofia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INNOVATIVE MARKETING, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
7
TÍTULO: The Blockchain Technology Applications in Higher Education
AUTORES: Beatriz Vasconcelos; José Luís Reis ; Alexandre Sousa; Marques dos Santos, José Paulo ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 3rd International Conference on Science and Technology Education 2022 - Proceedings in Engineering Mechanics
INDEXADO EM: CrossRef
8
TÍTULO: The Social and Financial Impact of Influencers on Brands and Consumers
AUTORES: Melo, I; Reis, JL ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
9
TÍTULO: Artificial Intelligence Impact in Marketing
AUTORES: José Luís Reis ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Digital Marketing Trends
INDEXADO EM: CrossRef: 1
10
TÍTULO: Luxury Fashion Brands' Website Strategies: A Study with Portuguese Designers
AUTORES: Teixeira, Sandrina; Belem Barbosa ; Ferreira, Catia; Reis, Jose Luis ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
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