1
TÍTULO: Lexical and semantic training to acquire words in a foreign language: An electrophysiological study
AUTORES: Garcia Gamez, Ana B. ; Macizo, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: BILINGUALISM-LANGUAGE AND COGNITION, VOLUME: 25, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: Seeing or acting? The effect of performing gestures on foreign language vocabulary learning
AUTORES: Ana B García-Gámez ; Óscar Cervilla; Alba Casado; Pedro Macizo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Language Teaching Research
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The way in which foreign words are learned determines their use in isolation and within sentences.
AUTORES: Ana B García-Gámez ; Pedro Macizo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition, VOLUME: 46, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Learning nouns and verbs in a foreign language: The role of gestures
AUTORES: ANA B GARCÍA-GÁMEZ ; PEDRO MACIZO;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Applied Psycholinguistics, VOLUME: 40, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 12
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Individual differences in banknote processing: the role of altruism
AUTORES: Ruiz, A; Togato, G; García Gámez, AB ; Macizo, P;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: JOURNAL OF COGNITIVE PSYCHOLOGY, VOLUME: 29, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID