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Miguel Monteiro de Sousa Frade
AuthID:
R-002-2TE
Publicações
Confirmadas
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Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Proceedings Paper (5)
Article (2)
Year Start - End:
2008
2009
2010
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2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 7
1
TÃTULO:
Aesthetic Terrain Programs database for creativity assessment
AUTORES:
Frade, M
;
De Vega, FF
; Cotta, C;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
2012 IEEE International Conference on Computational Intelligence and Games, CIG 2012
in
2012 IEEE Conference on Computational Intelligence and Games, CIG 2012
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
Automatic evolution of programs for procedural generation of terrains for video games. Accessibility and edge length constraints
Full Text
AUTORES:
Miguel Frade
;
Francisco F Fernandez de Vega
; Carlos Cotta;
PUBLICAÇÃO:
2012
,
FONTE:
SOFT COMPUTING,
VOLUME:
16,
NÚMERO:
11
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Evolution of Artificial Terrains for Video Games Based on Accessibility
AUTORES:
Miguel Frade
;
Francisco F Fernandez de Vega
; Carlos Cotta;
PUBLICAÇÃO:
2010
,
FONTE:
European Conference on the Applications of Evolutionary Computation
in
APPLICATIONS OF EVOLUTIONARY COMPUTATION, PT I, PROCEEDINGS,
VOLUME:
6024,
NÚMERO:
PART 1
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Evolution of Artificial Terrains for Video Games Based on Obstacles Edge Length
AUTORES:
Miguel Frade
;
Fernandez de Vega, FF
; Carlos Cotta;
PUBLICAÇÃO:
2010
,
FONTE:
2010 IEEE World Congress on Computational Intelligence
in
2010 IEEE CONGRESS ON EVOLUTIONARY COMPUTATION (CEC)
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
Breeding terrains with genetic terrain programming: The evolution of terrain generators
Full Text
AUTORES:
Frade, M
;
Fernandez De Vega, F
; Cotta, C;
PUBLICAÇÃO:
2009
,
FONTE:
International Journal of Computer Games Technology,
VOLUME:
2009,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
6
TÃTULO:
Genetic terrain programming an aesthetic approach to terrain generation
AUTORES:
Frade, M
; De Vega, FF; Cotta, C;
PUBLICAÇÃO:
2008
,
FONTE:
Computer Games and Allied Technology 08: Animation, Multimedia, IPTV and Edutainment, CGAT 08
in
Computer Games and Allied Technology 08, CGAT 08 - Animation, Multimedia, IPTV and Edutainment, Proceedings
INDEXADO EM:
Scopus
NO MEU:
ORCID
7
TÃTULO:
Modelling video games' landscapes by means of genetic terrain programming - A new approach for improving users' experience
AUTORES:
Miguel Frade
;
Fernandez F de Vega
; Carlos Cotta;
PUBLICAÇÃO:
2008
,
FONTE:
EvoWorkshops 2008
in
APPLICATIONS OF EVOLUTIONARY COMPUTING, PROCEEDINGS,
VOLUME:
4974
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
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