1
TÍTULO: The Factors that influence the Purchase Intention of Distribution Brands
AUTORES: Joao Antunes ; Joao Morais;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 4, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: Wind tunnel and computational study of the stoss slope effect on the aeolian erosion of transverse sand dunes  Full Text
AUTORES: Raquel Faria ; Almerindo D Ferreira ; Joao L Sismeiro; Joao C F Mendes ; Antonio C M Sousa ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: AEOLIAN RESEARCH, VOLUME: 3, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 39
3
TÍTULO: Development of a new thermal environment meter responding both to sensible and latent heat fluxes  Full Text
AUTORES: Mendes, JCAF ; da Silva, MCG ;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: MEASUREMENT SCIENCE & TECHNOLOGY, VOLUME: 15, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
4
TÍTULO: On the use of porous materials to simulate evaporation in the human sweating process  Full Text
AUTORES: Mendes, JCAF ; Silva, MCG ;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: 5th International Manikin and Modelling Meeting in EUROPEAN JOURNAL OF APPLIED PHYSIOLOGY, VOLUME: 92, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef