1
TÍTULO: Change in international market strategy as a reaction to performance decline  Full Text
AUTORES: Luis Filipe Lages ; Jose Mata ; David A Griffith;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 66, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Contextual Factors and the Creativity of Frontline Employees: The Mediating Effects of Role Stress and Intrinsic Motivation
AUTORES: Filipe Coelho ; Mario Augusto ; Luis Filipe Lages ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF RETAILING, VOLUME: 87, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 93
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The PD scale: a measure of psychic distance and its impact on international marketing strategy
AUTORES: Carlos M P Sousa; Luis Filipe Lages ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The Trade-Off Between Customer and Technology Orientations: Impact on Innovation Capabilities and Export Performance  Full Text
AUTORES: Paula Hortinha; Carmen Lages ; Luis Filipe Lages ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL MARKETING, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Relationship Capabilities, Quality, and Innovation as Determinants of Export Performance  Full Text
AUTORES: Luis Filipe Lages ; Graca Silva; Chris Styles;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL MARKETING, VOLUME: 17, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The NEP Scale: A measure of network export performance  Full Text
AUTORES: Luis Filipe Lages ; Graca Silva; Chris Styles; Zulema Lopes Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The B2B-RELPERF scale and scorecard: Bringing relationship marketing theory into business-to-business practice  Full Text
AUTORES: Luis Filipe Lages ; Andrew Lancastre; Carmen Lages ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 37, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The role of past performance in export ventures: a short-term reactive approach
AUTORES: Luis Filipe Lages ; Sandy D Jap; David A Griffith;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: JOURNAL OF INTERNATIONAL BUSINESS STUDIES, VOLUME: 39, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The STRATADAPT scale A measure of marketing strategy adaptation to international business markets
AUTORES: Luis Filipe Lages ; Abrantes, José Luís ; Cristiana Raquel Lages;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 25, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Pedagogical affect, student interest, and learning performance
AUTORES: Abrantes, José Luís ; Seabra, C ; Lages, LF ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: 1st Symposium of the Academy-of-Marketing-Special-Interest-Group in JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 60, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 21.