Maria Eduarda da Silva Teixeira Fernandes
AuthID: R-000-B9K
1
TÃTULO: Bibliometric Analysis of Sustainable Indicators in Agribusiness
AUTORES: Monteiro, Sonia; Quesado, Patricia; Ribeiro, Veronica; Fernandes, Maria Eduarda; Eugenio, Teresa; Costa, Joao; Rodrigues, Hugo; Tomas, Marina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 3rd International Conference on Water Energy Food and Sustainability (ICoWEFS) in PROCEEDINGS OF THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON WATER ENERGY FOOD AND SUSTAINABILITY, ICOWEFS 2023, VOLUME: Part F2516
AUTORES: Monteiro, Sonia; Quesado, Patricia; Ribeiro, Veronica; Fernandes, Maria Eduarda; Eugenio, Teresa; Costa, Joao; Rodrigues, Hugo; Tomas, Marina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 3rd International Conference on Water Energy Food and Sustainability (ICoWEFS) in PROCEEDINGS OF THE 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON WATER ENERGY FOOD AND SUSTAINABILITY, ICOWEFS 2023, VOLUME: Part F2516
2
TÃTULO: Unveiling the Centrality of Knowledge in Stakeholder Involvement Strategies Regarding Public Forest Management Full Text
AUTORES: Ferreira, Carla; Fernandes, Maria Eduarda; Figueiredo, Elisabete;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: FORESTS, VOLUME: 15, NÚMERO: 8
AUTORES: Ferreira, Carla; Fernandes, Maria Eduarda; Figueiredo, Elisabete;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: FORESTS, VOLUME: 15, NÚMERO: 8
3
TÃTULO: Measuring Sustainable Practices in Agribusiness: A Bibliometric Analysis Full Text
AUTORES: Sónia Monteiro; Patrícia Quesado; Verónica Ribeiro; Maria Eduarda Fernandes; Teresa Eugénio; João Costa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Custos e Agronegocio, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
AUTORES: Sónia Monteiro; Patrícia Quesado; Verónica Ribeiro; Maria Eduarda Fernandes; Teresa Eugénio; João Costa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Custos e Agronegocio, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: Sustainable advertising or ecolabels: Which is the best for your brand and for consumers' environmental consciousness? Full Text
AUTORES: Ferreira, AG; Fernandes, ME;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE
AUTORES: Ferreira, AG; Fernandes, ME;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF MARKETING THEORY AND PRACTICE
INDEXADO EM: Scopus WOS