1
TÍTULO: Optimising ESG-enhanced performance: a literature review of lean, six sigma, and other continuous improvement methodologies  Full Text
AUTORES: Carneiro, Fatima; Novoa, Henriqueta; Carvalho, Andre M.; Lamilla, Francisco;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: TOTAL QUALITY MANAGEMENT & BUSINESS EXCELLENCE, VOLUME: 36, NÚMERO: 1-2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Optimisation models for project selection in asset management: an application to the water sector
AUTORES: Vilarinho, Hermilio ; Barbosa, Flavia ; Novoa, Henriqueta; Silva, Jaime Gabriel; Yamada, Luciana ; Camanho, Ana S. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: INTERNATIONAL TRANSACTIONS IN OPERATIONAL RESEARCH, VOLUME: 31, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Water Utility Service Quality Index: A customer-centred approach for assessing the quality of service in the water sector  Full Text
AUTORES: Vilarinho, Hermilio ; Pereira, Miguel Alves; D'Inverno, Giovanna; Novoa, Henriqueta; Camanho, Ana S. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SOCIO-ECONOMIC PLANNING SCIENCES, VOLUME: 92
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Service science in a world flooded with data
AUTORES: Jorge Grenha Teixeira ; Vera Miguéis ; Henriqueta Nóvoa; João Falcão e Cunha;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Research Handbook on Services Management
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Motivations for ISO 9001 quality management system implementation and certification - mapping the territory with a novel classification proposal
AUTORES: Fonseca, LM; Cardoso, MC; Novoa, MH;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF QUALITY AND SERVICE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 6
NO MEU: ORCID