1
TÍTULO: An agent-based electronic market simulator enhanced with ontology matching services and emergent social networks
AUTORES: Nascimento, V; Viamonte, MJ; Canito, A; Silva, N ;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Simulation and Process Modelling, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
2
TÍTULO: Agent-based Electronic Commerce with Ontology Services and Social Network based Support
AUTORES: Nascimento, V; Viamonte, MJ; Canito, A; Silva, N ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 15th International Conference on Enterprise Information Systems (ICEIS) in ICEIS: PROCEEDINGS OF THE 15TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON ENTERPRISE INFORMATION SYSTEMS - VOL 2, VOLUME: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Agent mediated electronic market enhanced with ontology matching services and emergent social networks
AUTORES: Nascimento, V; Viamonte, MJ; Canito, A; Silva, N ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 10th International Symposium on Distributed Computing and Artificial Intelligence 2013, DCAI 2013 in Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 217
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Exploring Emergent Social Networks to Improve Agent Mediated E-Commerce
AUTORES: Virginia Nascimento; Maria Joao Viamonte; Alda Canito; Nuno Silva;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 10th IEEE International Conference on e-Business Engineering (ICEBE) in 2013 IEEE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON E-BUSINESS ENGINEERING (ICEBE)
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Improving semantic interoperability with ontology alignment negotiation and reutilization
AUTORES: Nascimento, V; Viamonte, MJ; Canito, A; Silva, N;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 15th International Conference on Information Integration and Web-Based Applications and Services, iiWAS 2013 in ACM International Conference Proceeding Series
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
6
TÍTULO: Agent-Based Electronic Market With Ontology-Services
AUTORES: Nuno Silva; Maria João Viamonte; Paulo Maio;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: 2009 IEEE International Conference on e-Business Engineering, ICEBE 2009, Macau, China, 21-23 October 2009
INDEXADO EM: DBLP
7
TÍTULO: Agent-based simulation of electronic marketplaces with decision support
AUTORES: Isabel Praça; Maria João Viamonte; Zita Vale; Carlos Ramos;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Proceedings of the 2008 ACM symposium on Applied computing - SAC '08
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Simulation of an agent-based MarketPlace
AUTORES: Maria Joao Viamonte; Isabel Praca; Carlos Ramos; Zita Vale;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: European Simulation and Modelling Conference (ESM 2006) in Modelling and Simulation 2006
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÍTULO: Learning user preference models and business strategies for E-commerce
AUTORES: Viamonte, MJ; Ramos, C; Rodrigues, F; Cardoso, J;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: eChallenges e-2004 Conference in EADOPTION AND THE KNOWLEDGE ECONOMY: ISSUES, APPLICATIONS, CASE STUDIES, PTS 1 AND 2, VOLUME: 1
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: A simulation-based approach for testing market strategies in electronic MarketPlaces
AUTORES: Viamonte, MJ; Ramos, C; Rodrigues, F; Cardoso, JC;
PUBLICAÇÃO: 2003, FONTE: IEEE/WIC International Conference on Web Intelligence (WI 2003) in IEEE/WIC INTERNATIONAL CONFERENCE ON WEB INTELLIGENCE, PROCEEDINGS
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3