Paula Cristina Marques Martins
AuthID: R-000-E5C
1
TÃTULO: DIGITAL TOOLS TO SUPPORT LITERACY AND FOSTER INCLUSION: THE ROLE OF THE TLP WITH ROMA STUDENTS
AUTORES: Iolanda Ribeiro; Paula Cristina Martins; Sónia Peixoto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
AUTORES: Iolanda Ribeiro; Paula Cristina Martins; Sónia Peixoto;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
2
TÃTULO: Self-reported ethnic-based cyberbullying victimization in Portugal: Prevalence and implications for criminology
AUTORES: Gloria Fernández-Pacheco Alises; Paula Martins; Sílvia Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Routledge International Handbook of Online Deviance
AUTORES: Gloria Fernández-Pacheco Alises; Paula Martins; Sílvia Mendes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: The Routledge International Handbook of Online Deviance
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
3
TÃTULO: Child Well-Being, Family Functioning, and Contextual Strain: A Study of Multi-Assisted Low-Income Families
AUTORES: Paula Cristina Martins; Vítor Hugo Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Children, VOLUME: 11, NÚMERO: 12
AUTORES: Paula Cristina Martins; Vítor Hugo Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Children, VOLUME: 11, NÚMERO: 12
4
TÃTULO: Parental stress and risk of child abuse: The role of socioeconomic status
AUTORES: Martins, Paula Cristina; Matos, Catarina Dias; Ana Sani ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW, VOLUME: 148
AUTORES: Martins, Paula Cristina; Matos, Catarina Dias; Ana Sani ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CHILDREN AND YOUTH SERVICES REVIEW, VOLUME: 148
5
TÃTULO: Children's Daily Activity Patterns and the Influence of Multilevel Ecological Factors
AUTORES: Oliveira, Vitor H.; Martins, Paula C.; Carvalho, Graca S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CHILD & YOUTH CARE FORUM, VOLUME: 53, NÚMERO: 2
AUTORES: Oliveira, Vitor H.; Martins, Paula C.; Carvalho, Graca S.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CHILD & YOUTH CARE FORUM, VOLUME: 53, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: Legal Psychological Assessment in Custody Processes in Brazil: Professional Practices
AUTORES: Tayora Dantas; Luísa Saavedra; Paula Cristina Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Psicologia: Teoria e Pesquisa, VOLUME: 39
AUTORES: Tayora Dantas; Luísa Saavedra; Paula Cristina Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Psicologia: Teoria e Pesquisa, VOLUME: 39
7
TÃTULO: Avaliação Psicológica Jurídica em Processos de Guarda no Brasil: Práticas Profissionais
AUTORES: Tayora Dantas; Luísa Saavedra; Paula Cristina Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Psicologia: Teoria e Pesquisa, VOLUME: 39
AUTORES: Tayora Dantas; Luísa Saavedra; Paula Cristina Martins;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Psicologia: Teoria e Pesquisa, VOLUME: 39
8
TÃTULO: Children's Daily Activities and Well-being during the COVID-19 Lockdown: Associations with Child and Family Characteristics
AUTORES: Oliveira, VH; Martins, PC; Carvalho, GS;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 43, NÚMERO: 9
AUTORES: Oliveira, VH; Martins, PC; Carvalho, GS;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CURRENT PSYCHOLOGY, VOLUME: 43, NÚMERO: 9
9
TÃTULO: Analysing the Relationship Between Immigrant Status and the Severity of Offending Behaviour in Terms of Individual and Contextual Factors
AUTORES: Alises, Gloria Fernandez Pacheco; Torres Jimenez, Mercedes; Martins, Paula Cristina; Mendes, Silvia Maria Vale;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 13
AUTORES: Alises, Gloria Fernandez Pacheco; Torres Jimenez, Mercedes; Martins, Paula Cristina; Mendes, Silvia Maria Vale;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 13
10
TÃTULO: Educaçao emocional e cognitiva como pilar da promoçao e educaçao em saúde: Scoping review. Emotional and cognitive education as a pillar of health promotion and education: a scoping review
AUTORES: Rosa María Pinto; Zélia Caçador Anastácio; Paula Cristina Martins;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and Educational Psychology., VOLUME: 2, NÚMERO: 1
AUTORES: Rosa María Pinto; Zélia Caçador Anastácio; Paula Cristina Martins;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista INFAD de Psicología. International Journal of Developmental and Educational Psychology., VOLUME: 2, NÚMERO: 1