Maria Mafalda Cardoso Paisana Rodrigues Nogueira
AuthID: R-004-PDA
1
TÃTULO: Real-World Healthcare Resource Use Associated with Recurrent or Metastatic Head and Neck Cancer Patients Care in Portugal-TRACE Study Full Text
AUTORES: Teixeira, Maria Margarida; Dias, Joao; Andre, Teresa; Joaquim, Ana; Fernandes, Ricardo; Magalhaes, Joana; Marreiros, Laura; Pinto, Leonor; Ribeiro, Leonor; Nogueira, Mafalda; Morais, Catarina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CURRENT ONCOLOGY, VOLUME: 31, NÚMERO: 8
AUTORES: Teixeira, Maria Margarida; Dias, Joao; Andre, Teresa; Joaquim, Ana; Fernandes, Ricardo; Magalhaes, Joana; Marreiros, Laura; Pinto, Leonor; Ribeiro, Leonor; Nogueira, Mafalda; Morais, Catarina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CURRENT ONCOLOGY, VOLUME: 31, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Sustainable mobility choices: Exploring the impact of consumers' values, attitudes, perceived behavioural control and subjective norms on the likelihood to choose sustainable mobility options Full Text
AUTORES: Nogueira, Mafalda; Dias, Francisca; Santos, Vera;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
AUTORES: Nogueira, Mafalda; Dias, Francisca; Santos, Vera;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: The Impact of Customer-Centric Sustainability on Brand Relationships Full Text
AUTORES: Nogueira, Mafalda; Silva, Bruno; Gomes, Sandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 16
AUTORES: Nogueira, Mafalda; Silva, Bruno; Gomes, Sandra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 16
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: The Impact of the Post-purchase Experience on Online Cosmetic Consumer Satisfaction: Case Study Pluricosmetica
AUTORES: Lopes, Ines; Nogueira, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, ICMARKTECH 2021, VOL 2, VOLUME: 280
AUTORES: Lopes, Ines; Nogueira, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, ICMARKTECH 2021, VOL 2, VOLUME: 280
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Consumer Involvement in the Co-creation of a Disruptive Offer: The Case Study of Continente Labs
AUTORES: Varandas, Clesia; Nogueira, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
AUTORES: Varandas, Clesia; Nogueira, Mafalda;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Volunteer Brand Equity? Exploring the Adoption of Employee Brand Equity (EBE) Dimensions to Understand Volunteers' Contributions to Build Nonprofit Organizations' Brands Full Text
AUTORES: Mafalda Nogueira; Francisco Santarem; Sandra Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF NONPROFIT & PUBLIC SECTOR MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
AUTORES: Mafalda Nogueira; Francisco Santarem; Sandra Gomes;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNAL OF NONPROFIT & PUBLIC SECTOR MARKETING, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: SOCIAL RESPONSIBILITY IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS IN PORTUGAL: THE MISSING LINK BETWEEN EXPECTATIONS, PERCEPTIONS AND PRACTICES
AUTORES: Sandra Gomes; Mafalda Nogueira; Fernando Serra; Ana Esgaio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN19: 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
AUTORES: Sandra Gomes; Mafalda Nogueira; Fernando Serra; Ana Esgaio;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: 11th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN19: 11TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Capabilities exchange through business interaction: An empirical investigation of a client-IT supplier relationship Full Text
AUTORES: Carlos Brito ; Mafalda Nogueira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: JOURNAL OF PURCHASING AND SUPPLY MANAGEMENT, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
AUTORES: Carlos Brito ; Mafalda Nogueira;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: JOURNAL OF PURCHASING AND SUPPLY MANAGEMENT, VOLUME: 15, NÚMERO: 4