1
TÍTULO: Automatic Text Readability Assessment in European Portuguese
AUTORES: Eugénio Ribeiro; Nuno J Mamede; Jorge Baptista;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Proceedings of the 16th International Conference on Computational Processing of Portuguese, PROPOR 2024, Santiago de Compostela, Galicia/Spain, 12-15 March, 2024
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
2
TÍTULO: Text Readability Assessment in European Portuguese: A Comparison of Classification and Regression Approaches
AUTORES: Eugénio Ribeiro; Nuno J Mamede; Jorge Baptista;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Proceedings of the 16th International Conference on Computational Processing of Portuguese, PROPOR 2024, Santiago de Compostela, Galicia/Spain, 12-15 March, 2024
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
3
TÍTULO: Story Generation from Visual Inputs: Techniques, Related Tasks, and Challenges
AUTORES: Daniel A P Oliveira; Eugénio Ribeiro; David Martins de Matos ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2406.02748
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
4
TÍTULO: Automatic Recognition of the General-Purpose Communicative Functions Defined by the ISO 24617-2 Standard for Dialog Act Annotation (Extended Abstract)
AUTORES: Ribeiro, Eugenio; Ribeiro, Ricardo; David Martins de Matos ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 32nd International Joint Conference on Artificial Intelligence (IJCAI) in PROCEEDINGS OF THE THIRTY-SECOND INTERNATIONAL JOINT CONFERENCE ON ARTIFICIAL INTELLIGENCE, IJCAI 2023, VOLUME: 2023-August
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef
NO MEU: ORCID | DBLP
5
TÍTULO: Towards Learning Through Open-Domain Dialog
AUTORES: Eugénio Ribeiro; Ricardo Ribeiro; David Martins de Matos ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CoRR, VOLUME: abs/2202.03040
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
7
TÍTULO: Active Learning Improves the Teacher's Experience: A Case Study in a Language Grounding Scenario
AUTORES: Filipe Reynaud; Eugénio Ribeiro; David Martins de Matos ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 6th International Conference, IberSPEECH 2022, Granada, Spain, 14-16 November 2022, Proceedings
INDEXADO EM: DBLP
NO MEU: DBLP
8
TÍTULO: Active Learning Improves the Teacher’s Experience: A Case Study in a Language Grounding Scenario
AUTORES: Filipe Reynaud; Eugénio Ribeiro; David Martins de Matos;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: IberSPEECH 2022
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Mapping the Dialog Act Annotations of the LEGO Corpus into ISO 24617-2 Communicative Functions
AUTORES: Eugénio Ribeiro; Ricardo Ribeiro ; David Martins de Matos ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: 12th International Conference on Language Resources and Evaluation, LREC 2020 in Proceedings of The 12th Language Resources and Evaluation Conference, LREC 2020, Marseille, France, May 11-16, 2020
INDEXADO EM: Scopus DBLP
NO MEU: DBLP
Página 1 de 3. Total de resultados: 23.