2
TÍTULO: Reconstructing Multimodal Arguments in Advertisements: Combining Pragmatics and Argumentation Theory
AUTORES: Macagno, F; Souza Pinto, RBW;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Argumentation Through Languages and Cultures
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: WRITTEN PRODUCTION FOR (FROM) THE UNDERGRADUATE COURSE IN POST-BOLOGNA UNIVERSITY CONTEXT: A CRITICAL OVERVIEW
AUTORES: Rosalice Pinto; Gorete Marques; Marisa Dinis;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: LINHA D AGUA, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: ENTERPRENEURSHIP AND GAMIFICATION IN PROFESSIONAL DEVELOPPMENT
AUTORES: Rosalice Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: LINHA D AGUA, VOLUME: 29, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Força acional em textos indutores de comportamento: uma análise retórico-argumentativa
AUTORES: Rosalice Pinto; Carla Teixeira;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Calidoscópio, VOLUME: 11, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: Argumentation and degrees of institutionalisation of persuasive genres
AUTORES: Rosalice Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: CALIDOSCOPIO, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS