Anabela da Silva Moura Correia
AuthID: R-000-1JX
1
TÃTULO: The Role of the Teacher in the Use of AI
AUTORES: Ana Maria Faccioli Camargo; Anabela Moura; Joao Moura Alves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Computational Intelligence and Robotics - Prompt Engineering and Generative AI Applications for Teaching and Learning
AUTORES: Ana Maria Faccioli Camargo; Anabela Moura; Joao Moura Alves;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Computational Intelligence and Robotics - Prompt Engineering and Generative AI Applications for Teaching and Learning
2
TÃTULO: Building Bridges to Promote Contemporary Art and Culture
AUTORES: Anabela Moura; Raquel Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Interdisciplinary approaches for Educators' and Learners’ Well-being: Transforming Education for Sustainable Development
AUTORES: Anabela Moura; Raquel Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Interdisciplinary approaches for Educators' and Learners’ Well-being: Transforming Education for Sustainable Development
3
TÃTULO: Arts-Based Service Learning: A Vehicle for Development and Sustainability of Communities
AUTORES: Anabela Moura; Raquel Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Social Sciences Research Journal, VOLUME: 9, NÚMERO: 8
AUTORES: Anabela Moura; Raquel Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Social Sciences Research Journal, VOLUME: 9, NÚMERO: 8
4
TÃTULO: Developing Media Literacy: A Project of Cinema and Education at Viana do Castelo Polytechnic
AUTORES: Anabela Moura; Carlos Almeida; Raquel Pacheco;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: New Horizons in Education and Social Studies Vol. 11
AUTORES: Anabela Moura; Carlos Almeida; Raquel Pacheco;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: New Horizons in Education and Social Studies Vol. 11
5
TÃTULO: Creative Connections: The power of contemporary art to explore European citizenship Full Text
AUTORES: Richardson, M; Hernandez Hernandez, F; Hiltunen, M; Moura, A; Fulkova, M; King, F; Collins, FM;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: LONDON REVIEW OF EDUCATION, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
AUTORES: Richardson, M; Hernandez Hernandez, F; Hiltunen, M; Moura, A; Fulkova, M; King, F; Collins, FM;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: LONDON REVIEW OF EDUCATION, VOLUME: 18, NÚMERO: 2
6
TÃTULO: Docnomads, AO-Norte and ESE: A film literacy project implemented in Viana do Castelo [DocNomads, Ao-Norte e ESE: Um projeto de literacia cinematográfica implementado em Viana do Castelo] Full Text
AUTORES: Pacheco, R; Moura, A; Soares, AI; Professor, CA;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Icono14, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
AUTORES: Pacheco, R; Moura, A; Soares, AI; Professor, CA;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Icono14, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: Film Education Project with Youth
AUTORES: Anabela Moura; Carlos Almeida; Raquel Pacheco;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Education Quarterly Reviews, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
AUTORES: Anabela Moura; Carlos Almeida; Raquel Pacheco;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Education Quarterly Reviews, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
8
TÃTULO: Stop… listen… look and think about!
AUTORES: António Cardoso; Anabela Moura; Joana Padrão; eAssunção Pestana;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Journal of Humanities and Social Science, VOLUME: 6, NÚMERO: 6
AUTORES: António Cardoso; Anabela Moura; Joana Padrão; eAssunção Pestana;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Journal of Humanities and Social Science, VOLUME: 6, NÚMERO: 6
9
TÃTULO: Ensinar Cidadania com Arte! Olha Para O Que Eu Faço … Não Olhes Para O Que Eu Digo!/ Teaching Citizenship with Art! Look At What I Do ...Do not Look At What I Say!
AUTORES: Anabela Moura; Gabriela Barbosa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Saber & Educar, NÚMERO: 24
AUTORES: Anabela Moura; Gabriela Barbosa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Saber & Educar, NÚMERO: 24
10
TÃTULO: Teaching Citizenship with Art! Look at What I can Do – Do Not Look at What I Say!
AUTORES: Anabela Moura; Gabriela Barbosa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Education Quarterly Reviews, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
AUTORES: Anabela Moura; Gabriela Barbosa;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Education Quarterly Reviews, VOLUME: 1, NÚMERO: 1