1
TÍTULO: Seeing but not Believing: Undergraduate Students' Media Uses and News Trust
AUTORES: Melro, Ana Isabel; Pereira, Sara;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF COMMUNICATION, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Heavy viewers, few interactions: YouTubers' relevance in the lives of Portuguese teenagers  Full Text
AUTORES: Pereira, Sara; Moura, Pedro;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: COMMUNICATION REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: How to report on elections? The effects of game, issue and negative coverage on reader engagement and incivility
AUTORES: Gonçalves, J; Pereira, S; Torres da Silva, M;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Journalism, VOLUME: 23, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: How to report on elections? The effects of game, issue and negative coverage on reader engagement and incivility
AUTORES: Joao Goncalves; Sara Pereira; Marisa Torres da Silva;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: JOURNALISM
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Crianças, jovens e media: perspetivas atuais
AUTORES: Sara Pereira; Cristina Ponte; Nelly Elias;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Comunicação e Sociedade, VOLUME: 37
INDEXADO EM: CrossRef: 3
7
TÍTULO: Young people learning from digital media outside of school: The informal meets the formal
AUTORES: Pereira, S; Fillol, J; Moura, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: COMUNICAR, VOLUME: 27, NÚMERO: 58
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 75
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Assessing media literacy competences: A study with Portuguese young people
AUTORES: Pereira, S; Moura, P;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF COMMUNICATION, VOLUME: 34, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 8
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: FAKE OR NOT FAKE? PERCEPTIONS OF UNDERGRADUATES ON (DIS)INFORMATION AND CRITICAL THINKING
AUTORES: Melro, A; Pereira, S;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: MEDIJSKE STUDIJE-MEDIA STUDIES, VOLUME: 10, NÚMERO: 19
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Experiences, Perceptions and Expectations of Teacher Training in Media Education in Portugal  Full Text
AUTORES: Manuel Pinto; Sara Pereira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: REVISTA INTERUNIVERSITARIA DE FORMACION DEL PROFESORADO-RIFOP, NÚMERO: 91
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 23.