Susana Alexandra Frutuoso Henriques
AuthID: R-000-GTN
1
TÃTULO: Comparing NPS users in nightlife settings and online communities
AUTORES: Susana Henriques; Joana Paula Silva; Marie Claire Van Hout; Evelyn Hearne; Annemieke Benschop; Dirk Korf; Michal Bujalski; Łukasz Wieczorek; Bernd Werse; Katalin Felvinczi; Katarzyna Dąbrowska; Zsuzsa Kaló; Gerrit Kamphausen; Ton Nabben;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Video Journal of Social and Human Research, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
AUTORES: Susana Henriques; Joana Paula Silva; Marie Claire Van Hout; Evelyn Hearne; Annemieke Benschop; Dirk Korf; Michal Bujalski; Łukasz Wieczorek; Bernd Werse; Katalin Felvinczi; Katarzyna Dąbrowska; Zsuzsa Kaló; Gerrit Kamphausen; Ton Nabben;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Video Journal of Social and Human Research, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: supervisão pedagógica na formação de profissionais. Contributos para a alteração das práticas formativas
AUTORES: Fernanda Lopes; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 48
AUTORES: Fernanda Lopes; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 48
3
TÃTULO: Collaborative management in schools: Experiences on the role of Ibero-American Networks in Health Education
AUTORES: Natanael Reis Bomfim; Sílvia Letícia Costa Pereira Correia; Susana Henriques; Elisabete Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Human Sciences: Frameworks in the field of education
AUTORES: Natanael Reis Bomfim; Sílvia Letícia Costa Pereira Correia; Susana Henriques; Elisabete Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Human Sciences: Frameworks in the field of education
4
TÃTULO: A supervisão pedagógica na formação de profissionais: contributos para a alteração das práticas formativas. Pedagogical supervision in professional training: contributions to changing training practices
AUTORES: Fernanda Lopes; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 48
AUTORES: Fernanda Lopes; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 48
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: ePortfólios como recursos de carreira – programa online com estudantes do ensino superior
AUTORES: Susana Henriques; Maria de Fátima Goulão; Daniela Barros;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 50
AUTORES: Susana Henriques; Maria de Fátima Goulão; Daniela Barros;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Dialogia, NÚMERO: 50
6
TÃTULO: Teaching during the Pandemic: An Exploratory Study in Portuguese and Brazilian Secondary Education Teachers
AUTORES: Dias Trindade, S; Henriques, S; Correia, JD;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Information and Education Technology, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Dias Trindade, S; Henriques, S; Correia, JD;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Information and Education Technology, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: Digital literacy and inclusion in online higher education: impacts on adult graduates [Littératie et inclusion dans l'enseignement supérieur en ligne: impacts sur les diplômés adultes] [Literacia e inclusão digital no ensino superior online: impactos em adultos diplomados] [Alfabetización digital e inclusión en la enseñanza superior en línea: repercusiones en los titulados adultos] Full Text
AUTORES: Henriques, S; Neves, C; Silva, AP; Abrantes, P; do Rosário Ramos, M; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Bäckström, B; Isabel Falé ; Magano, O;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, NÚMERO: 101
AUTORES: Henriques, S; Neves, C; Silva, AP; Abrantes, P; do Rosário Ramos, M; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Bäckström, B; Isabel Falé ; Magano, O;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Sociologia, Problemas e Praticas, NÚMERO: 101
8
TÃTULO: Virtually Hidden: A Theoretical Framework for Understanding and Conceptualising Online Drug Use Pornography
AUTORES: Scheibein, Florian; Van Hout, Marie Claire; Henriques, Susana; Wells, John;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CONTEMPORARY DRUG PROBLEMS, VOLUME: 50, NÚMERO: 3
AUTORES: Scheibein, Florian; Van Hout, Marie Claire; Henriques, Susana; Wells, John;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CONTEMPORARY DRUG PROBLEMS, VOLUME: 50, NÚMERO: 3
9
TÃTULO: Literacy(ies) and skills in times of digital education: exploring communication and interaction in digitally mediated learning worlds
AUTORES: Joana Duarte Correia; Susana Henriques; Sandra Fernandes; Marta Abelha; Filipa Seabra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 15th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education and 20th International Conference on Active Learning in Engineering Education Workshop, PAEE/ALE 2023 in International Symposium on Project Approaches in Engineering Education, VOLUME: 13
AUTORES: Joana Duarte Correia; Susana Henriques; Sandra Fernandes; Marta Abelha; Filipa Seabra;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 15th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education and 20th International Conference on Active Learning in Engineering Education Workshop, PAEE/ALE 2023 in International Symposium on Project Approaches in Engineering Education, VOLUME: 13
INDEXADO EM: Scopus Handle
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Estudar na Universidade Aberta: perfis, experiências e percursos d@s licenciad@s (2011-2020). To study at Universidade Aberta: graduates’ profiles, experiences and pathways (2011-2020)
AUTORES: Pedro Abrantes; Ana P Silva; Bárbara Bäckström; Claudia Neves; Isabel Falé; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Maria d R Ramos; Olga Magano; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Pedro Abrantes; Ana P Silva; Bárbara Bäckström; Claudia Neves; Isabel Falé; Jacquinet, Marc Marie Luc Philippe ; Maria d R Ramos; Olga Magano; Susana Henriques;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID