Teresa Augusta Ruão Correia Pinto
AuthID: R-000-H2Y
1
TÃTULO: The Relevance of Internal Communication in Innovation Processes: The Bosch Case Study
AUTORES: Ruão, T; Marinho, S; Silva, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Communication and Applied Technologies, ICOMTA 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 259 SIST
AUTORES: Ruão, T; Marinho, S; Silva, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Communication and Applied Technologies, ICOMTA 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 259 SIST
2
TÃTULO: How can organizational communication impact society? Reflections from the communication practice in Portuguese communication
AUTORES: Carareto, Mariana; Andrelo, Roseane; Ruao, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE RELACIONES PUBLICAS, VOLUME: 12, NÚMERO: 23
AUTORES: Carareto, Mariana; Andrelo, Roseane; Ruao, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE RELACIONES PUBLICAS, VOLUME: 12, NÚMERO: 23
3
TÃTULO: The Hidden Value of Brand Communities for Strategic Communication: A Qualitative Study of Motorcycle Companies in Portugal
AUTORES: Pinto, Diana; Ruao, Teresa; Jose, Rui; Pessoa, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC COMMUNICATION, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
AUTORES: Pinto, Diana; Ruao, Teresa; Jose, Rui; Pessoa, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC COMMUNICATION, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
4
TÃTULO: Guia de comunicação em saúde. Boas práticas
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
5
TÃTULO: Guia de comunicação em saúde. Áreas especializadas
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
6
TÃTULO: Do "Efeito de Colagem" à Comunicação Estratégica no Contexto das Novas Tecnologias: Uma Análise do Museu Virtual da Lusofonia no Instagram
AUTORES: Tatiane Oliveira; Teresa Ruão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Vista, NÚMERO: 9
AUTORES: Tatiane Oliveira; Teresa Ruão;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Vista, NÚMERO: 9
7
TÃTULO: The invisible transversality of creativity. Presentation Full Text
AUTORES: Vazquez Gestal, M; Ruao, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA ICONO 14-REVISTA CIENTIFICA DE COMUNICACION Y TECNOLOGIAS, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
AUTORES: Vazquez Gestal, M; Ruao, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA ICONO 14-REVISTA CIENTIFICA DE COMUNICACION Y TECNOLOGIAS, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
8
TÃTULO: Introduction: How Far Can We Take Strategic Communication? The Sky Is the Limit
AUTORES: Teresa Ruão; Sara Balonas; María-Victoria Carrillo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
AUTORES: Teresa Ruão; Sara Balonas; María-Victoria Carrillo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
9
TÃTULO: Strategic Science Communication: The “Flatten the Curve” Metaphor in COVID-19 Public Risk Messaging
AUTORES: Teresa Ruão; Sónia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
AUTORES: Teresa Ruão; Sónia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
10
TÃTULO: Onde está a força da marca?. Uma análise do requisito da distintividade da marca registrada
AUTORES: Elaine Vianna; Teresa Ruão;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Convergences - Journal of Research and Arts Education, VOLUME: 14, NÚMERO: 28
AUTORES: Elaine Vianna; Teresa Ruão;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Convergences - Journal of Research and Arts Education, VOLUME: 14, NÚMERO: 28