1
TÍTULO: The Relevance of Internal Communication in Innovation Processes: The Bosch Case Study
AUTORES: Ruão, T; Marinho, S; Silva, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Communication and Applied Technologies, ICOMTA 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 259 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: How can organizational communication impact society? Reflections from the communication practice in Portuguese communication
AUTORES: Carareto, Mariana; Andrelo, Roseane; Ruao, Teresa;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: REVISTA INTERNACIONAL DE RELACIONES PUBLICAS, VOLUME: 12, NÚMERO: 23
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Hidden Value of Brand Communities for Strategic Communication: A Qualitative Study of Motorcycle Companies in Portugal
AUTORES: Pinto, Diana; Ruao, Teresa; Jose, Rui; Pessoa, Ricardo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC COMMUNICATION, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Guia de comunicação em saúde. Boas práticas
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Guia de comunicação em saúde. Áreas especializadas
AUTORES: Ana G S Duarte Melo; Teresa Ruão; Sara Balonas; Marta Alves; Marta Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2022
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The invisible transversality of creativity. Presentation  Full Text
AUTORES: Vazquez Gestal, M; Ruao, T;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA ICONO 14-REVISTA CIENTIFICA DE COMUNICACION Y TECNOLOGIAS, VOLUME: 19, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Introduction: How Far Can We Take Strategic Communication? The Sky Is the Limit
AUTORES: Teresa Ruão; Sara Balonas; María-Victoria Carrillo;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Strategic Science Communication: The “Flatten the Curve” Metaphor in COVID-19 Public Risk Messaging
AUTORES: Teresa Ruão; Sónia Silva;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Strategic Communication in Context: Theoretical Debates and Applied Research
INDEXADO EM: CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Onde está a força da marca?. Uma análise do requisito da distintividade da marca registrada
AUTORES: Elaine Vianna; Teresa Ruão;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Convergences - Journal of Research and Arts Education, VOLUME: 14, NÚMERO: 28
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 30.