Ângela Maria Pereira e Sá Azevedo
AuthID: R-000-1T8
1
TÃTULO: Influence of Socio-cultural Pressure on Internalization of the Thin Body Ideal and the Effect of Fitness Advertising Endorsers (Thin Versus Overweight/Realistic)
AUTORES: António Azevedo; Ângela Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 21st International Congress on Public and Nonprofit Marketing, IAPNM 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
AUTORES: António Azevedo; Ângela Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 21st International Congress on Public and Nonprofit Marketing, IAPNM 2022 in Springer Proceedings in Business and Economics
2
TÃTULO: Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project
AUTORES: Ângela Sá Azevedo; Íris Oliveira; Elif Kara; Onur Ergünay; Haci Mustafa Dönmez; Mihai A Girtu; Daniela D Caprioara;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Ângela Sá Azevedo; Íris Oliveira; Elif Kara; Onur Ergünay; Haci Mustafa Dönmez; Mihai A Girtu; Daniela D Caprioara;
PUBLICAÇÃO: 2023
3
TÃTULO: Introduction
AUTORES: Ângela Sá Azevedo; Íris M Oliveira; Paulo C Dias;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project
AUTORES: Ângela Sá Azevedo; Íris M Oliveira; Paulo C Dias;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project
4
TÃTULO: PBL in Higher Education: RESTART4EDU Proposal for Practice
AUTORES: Paulo C Dias; Ângela Sá Azevedo; Íris M Oliveira; Elif Kara; Onur Ergünay; Haci Mustafa Dönmez;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project
AUTORES: Paulo C Dias; Ângela Sá Azevedo; Íris M Oliveira; Elif Kara; Onur Ergünay; Haci Mustafa Dönmez;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Higher Education in a Digital Era through Project-based E-learning: Contributes of the RESTART4EDU Project
5
TÃTULO: Parental Mediation of the Use of the Internet: A Psychometric Study with Portuguese Pre-adolescents
AUTORES: Azevedo, ÂS; Oliveira, ÍM; Dias, PC;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference in Information Technology and Education, ICITED 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 256
AUTORES: Azevedo, ÂS; Oliveira, ÍM; Dias, PC;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference in Information Technology and Education, ICITED 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 256
6
TÃTULO: Escala de orientações gerais para objetivos de desempenho: Estudos de adaptação para o ensino secundário
AUTORES: Gomes, A; Azevedo, ÂS; Dias, PC; Guimarães, T; Lima, I; Salgado, A;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
AUTORES: Gomes, A; Azevedo, ÂS; Dias, PC; Guimarães, T; Lima, I; Salgado, A;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Analise Psicologica, VOLUME: 36, NÚMERO: 1
7
TÃTULO: Apresentação
AUTORES: Paulo C Dias; Armanda Gonçalves; Ângela Azevedo; Fátima Lobo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Novos Desafios, Novas Competências: Contributos Atuais da Psicologia
AUTORES: Paulo C Dias; Armanda Gonçalves; Ângela Azevedo; Fátima Lobo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Novos Desafios, Novas Competências: Contributos Atuais da Psicologia
8
TÃTULO: Relacionamento professor-aluno e auto-regulação da aprendizagem no 3º ciclo do ensino médio português Full Text
AUTORES: Ângela Sá Azevedo; Paulo Cesar Dias; Ana Salgado; Teresa Guimarães; Isabel Lima; Andreia Barbosa;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Paidéia (Ribeirão Preto), VOLUME: 22, NÚMERO: 52
AUTORES: Ângela Sá Azevedo; Paulo Cesar Dias; Ana Salgado; Teresa Guimarães; Isabel Lima; Andreia Barbosa;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Paidéia (Ribeirão Preto), VOLUME: 22, NÚMERO: 52
9
TÃTULO: «Ser ou não ser… O jovem de hoje sabe responder»
AUTORES: Ângela S Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Theologica, VOLUME: 47
AUTORES: Ângela S Azevedo;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Theologica, VOLUME: 47
INDEXADO EM: Handle
10
TÃTULO: From the Common European Framework of Reference to French as foreign language-culture national examinations: Administration follows the Portuguese scholastic context [Du cadre européen commun de référence aux examens nationaux de français langue-culture étrangère: l'Intendance suit-elle dans le contexte scolaire Portugais?]
AUTORES: Da Silva, J; Da Silva E Silva, M;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Ela, VOLUME: 153, NÚMERO: 1
AUTORES: Da Silva, J; Da Silva E Silva, M;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Ela, VOLUME: 153, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus