1
TÍTULO: Recent Trends in the Portuguese Video Game Industry: 2016-2020
AUTORES: Nunes, F; Santos, P; Romeiro, P; Pinto, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 12th International Conference on Videogame Sciences and Arts (VJ) in VIDEOGAME SCIENCES AND ARTS, VJ 2020, VOLUME: 1531
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
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TÍTULO: ‘Manobras no Porto’ project (Porto): What can creative activism do for policies and urban place(-making) and the other way around
AUTORES: Patricia Romeiro;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: City, Culture and Society, VOLUME: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 7
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4
TÍTULO: A survey of the video game industry in Portugal. Um inquérito aos agentes do sector dos videojogos em Portugal
AUTORES: Pedro A Santos; Patrícia Romeiro; Flávio Nunes; Paul Hollins; Ruben Riestra;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista de Ciências da Computação
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6
TÍTULO: The evolutionary dynamics of creative clusters: How can they best be captured?
AUTORES: Flávio Nunes; Patrícia Romeiro;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Unfolding Cluster Evolution
INDEXADO EM: Scopus
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8
TÍTULO: The potential of management networks in the innovation and competitiveness of rural tourism: a case study on the Valle del Jerte (Spain)  Full Text
AUTORES: Patricia Romeiro; Carlos Costa;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: CURRENT ISSUES IN TOURISM, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 24
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