Francisco Vitorino Silva Martins
AuthID: R-000-JZG
1
TÃTULO: Subsidiary strategy and managers’ perceptions of distance to foreign markets
AUTORES: Isabel Cristina Martins Antunes; Hortênsia Gouveia Barandas ; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Review of International Business and Strategy
AUTORES: Isabel Cristina Martins Antunes; Hortênsia Gouveia Barandas ; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Review of International Business and Strategy
INDEXADO EM: Unpaywall
2
TÃTULO: Chapter 8: The psychic distance hazards in cross-border acquisition performance: An empirical study of cross-border acquisitions from 26 countries
AUTORES: João Carvalho Santos; Hortênsia Barandas Karl ; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Progress in International Business Research, VOLUME: 12
AUTORES: João Carvalho Santos; Hortênsia Barandas Karl ; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Progress in International Business Research, VOLUME: 12
3
TÃTULO: Corporate brand identity measurement - an application to the services sector
AUTORES: Teresa Barros; F. Vitorino Martins; Hortênsia Gouveia Barandas ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Innovation and Learning
AUTORES: Teresa Barros; F. Vitorino Martins; Hortênsia Gouveia Barandas ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Innovation and Learning
INDEXADO EM: Unpaywall
4
TÃTULO: Different Perspectives on Internationalization Research: A Bibliometric Review Full Text
AUTORES: João Carvalho Santos; Hortênsia Karl Barandas; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Revista Ibero-Americana de Estratégia, VOLUME: 14, NÚMERO: 04
AUTORES: João Carvalho Santos; Hortênsia Karl Barandas; Francisco Vitorino Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: Revista Ibero-Americana de Estratégia, VOLUME: 14, NÚMERO: 04
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall