1
TÍTULO: EDITORIAL
AUTORES: Armando Luís Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Journal of Tourism and Development, VOLUME: 44
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: A influência do PsyCap na Self-leadership e na Satisfação no Trabalho - A Área do Turismo. – Turismo de Aldeia
AUTORES: Sandra Teixeira; Andreia Vitória; Armando Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Egitania Sciencia
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Willingness to Pay for Sustainable Destinations: A Structural Approach
AUTORES: de Araújo, AF; Marques, MIA; Candeias, MTR; Vieira, AL;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 14, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: People-Based Interaction in Modern Marketing. Developing a B2B Relationship Quality Model
AUTORES: Armando Luis Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: SUSTAINABILITY FACTORS INFLUENCING TOURISTS’ DESTINATION CHOICE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
AUTORES: Arthur Filipe de Araújo; Maria Isabel Marques; Maria Teresa Candeias; Armando Luís Vieira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: PROCEEDING FOR GLOBAL TOURISM CONFERENCE (GTC) 2021
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Developing a model of film-induced slum tourism motivations: An exploratory, qualitative approach
AUTORES: De Araújo, AF; Vieira, AL; Costa, C;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 13th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, ECIE 2018 in Proceedings of the European Conference on Innovation and Entrepreneurship, ECIE, VOLUME: 2018-September
INDEXADO EM: Scopus
7
TÍTULO: Place attachment, host–tourist interactions, and residents’ attitudes towards tourism development: the case of Boa Vista Island in Cape Verde  Full Text
AUTORES: Eusébio, C; Vieira, AL; Lima, S;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Journal of Sustainable Tourism, VOLUME: 26, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 28
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Effective Methodological Tools Applied to Modelling the Influence of Relational Efforts on Performance
AUTORES: Armando Luis Vieira; Carlos Costa; Arthur Filipe Araujo;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 15th European Conference on Research Methodology for Business and Management Studies (ECRM) in PROCEEDINGS OF THE 15TH EUROPEAN CONFERENCE ON RESEARCH METHODOLOGY FOR BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES (ECRM2016)
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: Business relations in hospitality: A structural model applied to the corporate segment
AUTORES: Armando Luis Vieira; Carlos Costa;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Revista Perspectiva Empresarial, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 3. Total de resultados: 22.