1
TÍTULO: Teaching and quality of teaching: Conceptions of higher education professors in Sao Tome and Principe
AUTORES: Gracio, Luisa; Aguiar, Helga; Pires, Heldemerina; Carapeto, Maria Joao;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: FRONTIERS IN EDUCATION, VOLUME: 8
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: Training needs of Portuguese practitioners working with children and young people with complex and intense support needs
AUTORES: Candeias, AA; Gr?cio, ML; Sarago?a, MJ; Pires, H;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF INTELLECTUAL DISABILITIES, VOLUME: 23, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Influence of Family Support According to Gender in the Portuguese Language Course Achievement
AUTORES: Pires, HS; Candeias, AA; Gracio, L; Galindo, E; Melo, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 8, NÚMERO: SEP
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Quality of life and special needs: exploring the previous concepts of professionals
AUTORES: Maria João Carapeto; Adelinda Candeias; Vitor Franco; Luísa Grácio; Cátia Sofia Coelho; Nuno Costa;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Concepções de aprendizagem em estudantes do ensino superior português: um estudo comparativo
AUTORES: Luísa Grácio; Elisa Chaleta; Graça Santos; Bravo Nico; Fátima Leal;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Actas do Congresso Internacional Orquestração das Aprendizagens no Ensino Superior
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Actas da II International Conference Learning and Teaching in Higher Education/ Learning Orchestration in Higher Education
AUTORES: Bravo Nico; Elisa Chaleta; Luísa Grácio; Margarida Saraiva; Carla Vieira; Isabel Fialho; Adelinda Candeias; Glória Ramalho;
PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: ADAPTATION AND VALIDATION OF THE CONCEPTIONS OF LEARNING INVENTORY (COLI) TO PORTUGUESE HIGHER EDUCATION STUDENTS
AUTORES: Gracio, L; Chaleta, E; Silva, J; Leal, F; Sampaio, A;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: PORTUGUESE UNIVERSITY STUDENTS COURSE EXPERIENCE
AUTORES: Chaleta, E; Gracio, L; Saraiva, M; Leal, F; Velez, M;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: ASSESSING CONCEPTIONS OF LEARNING IN PORTUGUESE HIGHER EDUCATION STUDENTS - DIFFERENCES BETWEEN STUDENTS OF DIFFERENT COURSES
AUTORES: Gracio, L; Chaleta, E; Silva, J; Leal, F; Velez, J;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: WOS
10
TÍTULO: ADAPTATION AND VALIDATION OF THE COURSE EXPERIENCE QUESTIONNAIRE FOR PORTUGUESE HIGHER EDUCATION STUDENTS
AUTORES: Chaleta, E; Gracio, L; Sampaio, A; Leal, F; Silva, J;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) in EDULEARN12: 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES
INDEXADO EM: WOS
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.