Maria Tereza Romano Ventura de Campos Morais
AuthID: R-000-KS3
1
TÃTULO: Inclusion of Pupils with Autism Spectrum Disorder: Art Education Strategies and Peer Collaboration - A Case Study in Lisbon, Portugal
AUTORES: Marta Gaspar; Tereza Ventura;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Technology and Inclusive Education, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
AUTORES: Marta Gaspar; Tereza Ventura;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Technology and Inclusive Education, VOLUME: 7, NÚMERO: 1
2
TÃTULO: The Redefinition of ASD – A Collective Outlook
AUTORES: Sandra Patrícia Pereira; Tereza Ventura;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Technology and Inclusive Education, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
AUTORES: Sandra Patrícia Pereira; Tereza Ventura;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: International Journal of Technology and Inclusive Education, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Motivation and Pedagogical Relationship: A Case Study in Rabo de Peixe, Azores, Portugal
AUTORES: Sandra Patrícia Pereira; Tereza Ventura;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Literacy Information and Computer Education Journal, VOLUME: 8, NÚMERO: 1
AUTORES: Sandra Patrícia Pereira; Tereza Ventura;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Literacy Information and Computer Education Journal, VOLUME: 8, NÚMERO: 1