Maria Elisa Rolo Chaleta
AuthID: R-000-KZC
1
TÃTULO: Trilhas e desafios da experiência de autoria na escrita científica
AUTORES: Mônica Ramos Daltro; Elisa Rolo Chaleta; Flávia Cristina Silveira Lemos; Dreyf de Assis Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, VOLUME: 32, NÚMERO: 125
AUTORES: Mônica Ramos Daltro; Elisa Rolo Chaleta; Flávia Cristina Silveira Lemos; Dreyf de Assis Gonçalves;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Ensaio: Avaliação e Políticas Públicas em Educação, VOLUME: 32, NÚMERO: 125
2
TÃTULO: The Contribution of Social Sciences and Arts to the Sustainable Development Goals in Higher Education
AUTORES: Elisa Chaleta; Margarida Saraiva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Industrial Engineering - Higher Education for Sustainability
AUTORES: Elisa Chaleta; Margarida Saraiva;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Management and Industrial Engineering - Higher Education for Sustainability
3
TÃTULO: The Erasmus plus Programme and Sustainable Development Goals-Contribution of Mobility Actions in Higher Education
AUTORES: Nogueiro, T; Saraiva, M; Jorge, F; Chaleta, E;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
AUTORES: Nogueiro, T; Saraiva, M; Jorge, F; Chaleta, E;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: University Teachers’ Conceptions of What University Is: Implications for the Future of Higher Education
AUTORES: Elisa Chaleta;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Higher Education - New Approaches to Accreditation, Digitalization, and Globalization in the Age of Covid
AUTORES: Elisa Chaleta;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Higher Education - New Approaches to Accreditation, Digitalization, and Globalization in the Age of Covid
5
TÃTULO: Hybrid conceptual model for assessing quality, production and satisfaction (Squal4agri), in agricultural production units, in cape verde Full Text
AUTORES: Simões, E; Saraiva, M; Basch, G; Pires, AR; Rosa, Á; Chaleta, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 13, NÚMERO: 1
AUTORES: Simões, E; Saraiva, M; Basch, G; Pires, AR; Rosa, Á; Chaleta, E;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Sustainability (Switzerland), VOLUME: 13, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: University Teachers' Conceptions of the University and the Place of Sustainability Full Text
AUTORES: Chaleta, E; Saraiva, M; Sebastiao, L; Cid, M; Diniz, AM; Leal, F; Quaresma, P ; Rato, L ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
AUTORES: Chaleta, E; Saraiva, M; Sebastiao, L; Cid, M; Diniz, AM; Leal, F; Quaresma, P ; Rato, L ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
7
TÃTULO: Higher Education and Sustainable Development Goals (SDG)-Potential Contribution of the Undergraduate Courses of the School of Social Sciences of the University of evora
AUTORES: Chaleta, E; Saraiva, M; Leal, F; Fialho, I; Borralho, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
AUTORES: Chaleta, E; Saraiva, M; Leal, F; Fialho, I; Borralho, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
8
TÃTULO: Learning at the University - conceptions of university teachers
AUTORES: Chaleta, E; Saraiva, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Academia (Greece), VOLUME: 22
AUTORES: Chaleta, E; Saraiva, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Academia (Greece), VOLUME: 22
INDEXADO EM: Scopus
9
TÃTULO: SENTIR ou a outra face do aprender no Ensino Superior
AUTORES: Elisa Chaleta;
PUBLICAÇÃO: 2021
AUTORES: Elisa Chaleta;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: Handle
10
TÃTULO: Gender in Higher Education: Portuguese Landscape*
AUTORES: Chaleta, E; Pissarra, J; Jesúıno, JC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Perspectives on Gender and Higher Education: Student Access and Success
AUTORES: Chaleta, E; Pissarra, J; Jesúıno, JC;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Perspectives on Gender and Higher Education: Student Access and Success