1
TÍTULO: '<i>Ce desert est faux</i>': Thoughts on Restaging Constanca Capdeville's Scenic Works  Full Text
AUTORES: Dias, Antonio de Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CONTEMPORARY MUSIC REVIEW, VOLUME: 42, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Analyse créative en recherche-création : trois exemples d’appropriation à partir du recodage d’Inharmonique de Jean-Claude Risset
AUTORES: António de Sousa Dia; Alain Bonardi; Joao Svidzinski;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revue Francophone Informatique et Musique, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Création et développement de la version interactive et temps réel d’Inharmonique (1977) de Jean-Claude Risset
AUTORES: Alain Bonardi; Joao Svidzinski; António de Sousa Dia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revue Francophone Informatique et Musique, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Documental expandido. El caso de Natureza morta/Stilleben
AUTORES: Susana De Sousa Dias; António De Sousa Dias; Melissa Mutchinick;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Arkadin, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Case studies in live electronic music preservation : Recasting Jorge Peixinho's Harmónicos (1967-1986) and Sax-Blue (1984-1992)  Full Text
AUTORES: António De Sousa Dias;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Journal of Science and Technology of the Arts, VOLUME: 1, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: KITTy: A package for external patches communication management in Max/MSP - A progress report
AUTORES: António De Sousa Dias; Paulo Ferreira Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2005, FONTE: International Computer Music Conference, ICMC 2005
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID