Vitor Manuel Nabais Tomé
AuthID: R-000-M2B
1
TÃTULO: Special Issue: Media Literacy to Tackle Disinformation
AUTORES: Charo Sádaba; Vitor Tomé;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Observatorio
AUTORES: Charo Sádaba; Vitor Tomé;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Observatorio
2
TÃTULO: Digital Citizenship Education: Perceptions on the concept, self-reported competences and practices of Georgian school society
AUTORES: Vitor Tomé; Marika Sikharulidze; Sofiko Lobzhanidze; Giorgi Urchukhishvili;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Media Literacy Education, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
AUTORES: Vitor Tomé; Marika Sikharulidze; Sofiko Lobzhanidze; Giorgi Urchukhishvili;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Media Literacy Education, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: Roles of journalists in media literacy initiatives: trainees and trainers. Continuity, collaboration, and sustainability of media literacy trainings to mitigate disinformation in Portugal Full Text
AUTORES: Caterina Foà; Vítor Tomé; Dina Margato; Miguel Paisana; Miguel Crespo; Gustavo Cardoso;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Profesional de la Informacion, VOLUME: 32, NÚMERO: 6
AUTORES: Caterina Foà; Vítor Tomé; Dina Margato; Miguel Paisana; Miguel Crespo; Gustavo Cardoso;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Profesional de la Informacion, VOLUME: 32, NÚMERO: 6
4
TÃTULO: Roles of journalists in media literacy initiatives: trainees and trainers. Continuity, collaboration, and sustainability of media literacy trainings to mitigate disinformation in Portugal
AUTORES: Foa, Caterina; Tome, Vitor; Margato, Dina; Paisana, Miguel; Crespo, Miguel; Cardoso, Gustavo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PROFESIONAL DE LA INFORMACION, VOLUME: 32, NÚMERO: 6
AUTORES: Foa, Caterina; Tome, Vitor; Margato, Dina; Paisana, Miguel; Crespo, Miguel; Cardoso, Gustavo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: PROFESIONAL DE LA INFORMACION, VOLUME: 32, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: WOS
5
TÃTULO: Crossing Steam and Media Literacy at Preschool and Primary School Levels: Teacher Training, Workshop Planning, its Implementation, Monitoring and Assessment
AUTORES: Tome, Vitor; De Abreu, Belinha S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MEDIA LITERACY AND ACADEMIC RESEARCH, VOLUME: 5, NÚMERO: 1
AUTORES: Tome, Vitor; De Abreu, Belinha S.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: MEDIA LITERACY AND ACADEMIC RESEARCH, VOLUME: 5, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
6
TÃTULO: Equity in K-12 education in the age of COVID-19: Comparing five european countries
AUTORES: Tomé, V; Frau Meigs, D; Kanižaj, I; Sikharulidze, M; Pasichnyk, O;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Media Literacy, Equity, and Justice
AUTORES: Tomé, V; Frau Meigs, D; Kanižaj, I; Sikharulidze, M; Pasichnyk, O;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Media Literacy, Equity, and Justice
7
TÃTULO: Portuguese journalists training teachers in the new media education landscape during COVID-19
AUTORES: Tomé, V; Branco, S; Nery, I; Crespo, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Routledge Handbook of Media Education Futures Post-Pandemic
AUTORES: Tomé, V; Branco, S; Nery, I; Crespo, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Routledge Handbook of Media Education Futures Post-Pandemic
8
TÃTULO: Intercultural dialogue: Professional development
AUTORES: Friesem, Y; Brites, MJ; Choi, GY; Coscarelli, CV; Melamed, O; Pereira, L; Ribeiro, AE; Tomé, V; Wadmany, R; White, ML;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Routledge Handbook of Media Education Futures Post-Pandemic
AUTORES: Friesem, Y; Brites, MJ; Choi, GY; Coscarelli, CV; Melamed, O; Pereira, L; Ribeiro, AE; Tomé, V; Wadmany, R; White, ML;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Routledge Handbook of Media Education Futures Post-Pandemic
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Empowering Communities with Media Literacy
AUTORES: Vitor Tomé; Belinha S De Abreu;
PUBLICAÇÃO: 2022
AUTORES: Vitor Tomé; Belinha S De Abreu;
PUBLICAÇÃO: 2022
10
TÃTULO: Intercultural dialogue
AUTORES: Yonty Friesem; Maria José Brites; Grace Y Choi; Carla Viana Coscarelli; Orly Melamed; Luis Pereira; Ana Elisa Ribeiro; Vitor Tomé; Rivka Wadmany; ML White;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Routledge Handbook of Media Education Futures Post-Pandemic
AUTORES: Yonty Friesem; Maria José Brites; Grace Y Choi; Carla Viana Coscarelli; Orly Melamed; Luis Pereira; Ana Elisa Ribeiro; Vitor Tomé; Rivka Wadmany; ML White;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: The Routledge Handbook of Media Education Futures Post-Pandemic