Ana Maria Balbino Caldeira
AuthID: R-000-MSC
1
TÃTULO: Transformative experiences in tourism: A conceptual and critical analysis integrating consumer and managerial perspectives
AUTORES: Amaro, Dina; Caldeira, Ana Maria; Seabra, Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
AUTORES: Amaro, Dina; Caldeira, Ana Maria; Seabra, Claudia;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: TOURISM AND HOSPITALITY RESEARCH
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Comprehensive review of physical risk perceptions
AUTORES: Andreia Pereira; Ana Maria Caldeira; Claudia Seabra ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Safety and Tourism: A Global Industry with Global Risks
AUTORES: Andreia Pereira; Ana Maria Caldeira; Claudia Seabra ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Safety and Tourism: A Global Industry with Global Risks
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: A cost-benefit approach of consumers' intentions to participate in highly co-creative tourism activities during and after COVID-19: Evidence from wine tourism
AUTORES: Eletxigerra, Ainhize; Caldeira, Ana Maria; Kastenholz, Elisabeth;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 56
AUTORES: Eletxigerra, Ainhize; Caldeira, Ana Maria; Kastenholz, Elisabeth;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM MANAGEMENT, VOLUME: 56
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Spatiotemporal tourist behaviour in urban destinations: a framework of analysis Full Text
AUTORES: Ana Maria Caldeira; Elisabeth Kastenholz;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: TOURISM GEOGRAPHIES, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
AUTORES: Ana Maria Caldeira; Elisabeth Kastenholz;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: TOURISM GEOGRAPHIES, VOLUME: 22, NÚMERO: 1
5
TÃTULO: The Influence of Social Contact in Residents' Perceptions of the Tourism Impact on Their Quality of Life: A Structural Equation Model Full Text
AUTORES: Maria Joao Carneiro; Celeste Eusebio; Ana Caldeira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, VOLUME: 19, NÚMERO: 1
AUTORES: Maria Joao Carneiro; Celeste Eusebio; Ana Caldeira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF QUALITY ASSURANCE IN HOSPITALITY & TOURISM, VOLUME: 19, NÚMERO: 1