Giles Hirst
AuthID: R-006-H8J
1
TÃTULO: Context matters: Combined influence of participation and intellectual stimulation on the promotion focus-employee creativity relationship. REGULATORY FOCUS AND EMPLOYEE CREATIVITY Full Text
AUTORES: Qin Zhou; Giles Hirst; Helen Shipton;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL BEHAVIOR, VOLUME: 33, NÚMERO: 7
AUTORES: Qin Zhou; Giles Hirst; Helen Shipton;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL BEHAVIOR, VOLUME: 33, NÚMERO: 7
2
TÃTULO: Promoting Creativity at Work: The Role of Problem-Solving Demand. PROBLEM-SOLVING DEMAND AND CREATIVITY Full Text
AUTORES: Qin Zhou; Giles Hirst; Helen Shipton;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: APPLIED PSYCHOLOGY-AN INTERNATIONAL REVIEW-PSYCHOLOGIE APPLIQUEE-REVUE INTERNATIONALE, VOLUME: 61, NÚMERO: 1
AUTORES: Qin Zhou; Giles Hirst; Helen Shipton;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: APPLIED PSYCHOLOGY-AN INTERNATIONAL REVIEW-PSYCHOLOGIE APPLIQUEE-REVUE INTERNATIONALE, VOLUME: 61, NÚMERO: 1