Christian M. Ringle
AuthID: R-006-J16
1
TÃTULO: Editorial: Human capital, management and economics during and after the COVID-19 outbreak
AUTORES: Dias Jordao, Ricardo Vinicius; Raziq, Muhammad Mustafa; Memon, Mumtaz Ali; Ting, Hiram; Ringle, Christian M. M.; Muenjohn, Nuttawuth;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BOTTOM LINE, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
AUTORES: Dias Jordao, Ricardo Vinicius; Raziq, Muhammad Mustafa; Memon, Mumtaz Ali; Ting, Hiram; Ringle, Christian M. M.; Muenjohn, Nuttawuth;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: BOTTOM LINE, VOLUME: 36, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Testing measurement invariance of composites using partial least squares
AUTORES: Jorg Henseler; Christian M Ringle; Marko Sarstedt;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
AUTORES: Jorg Henseler; Christian M Ringle; Marko Sarstedt;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
3
TÃTULO: Prediction-oriented modeling in business research by means of PLS path modeling: Introduction to a JBR special section Full Text
AUTORES: Gabriel C Cepeda Carrion; Jorg Henseler; Christian M Ringle; Jose L Luis Roldan;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
AUTORES: Gabriel C Cepeda Carrion; Jorg Henseler; Christian M Ringle; Jose L Luis Roldan;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Prediction-oriented modeling in business research by means of PLS path modeling: Introduction to a JBR special section Full Text
AUTORES: Gabriel Cepeda Carrión; Jörg Henseler; Christian M Ringle; José Luis Roldán;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Business Research, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
AUTORES: Gabriel Cepeda Carrión; Jörg Henseler; Christian M Ringle; José Luis Roldán;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Business Research, VOLUME: 69, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÃTULO: A new criterion for assessing discriminant validity in variance-based structural equation modeling Full Text
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
6
TÃTULO: Common Beliefs and Reality About PLS: Comments on Ronnkko and Evermann (2013)
AUTORES: Jorg Henseler; Theo K Dijkstra; Marko Sarstedt; Christian M Ringle; Adamantios Diamantopoulos; Detmar W Straub; David J Ketchen; Joseph F Hair; Tomas T M Hult; Roger J Calantone;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: ORGANIZATIONAL RESEARCH METHODS, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
AUTORES: Jorg Henseler; Theo K Dijkstra; Marko Sarstedt; Christian M Ringle; Adamantios Diamantopoulos; Detmar W Straub; David J Ketchen; Joseph F Hair; Tomas T M Hult; Roger J Calantone;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: ORGANIZATIONAL RESEARCH METHODS, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
7
TÃTULO: A new criterion for assessing discriminant validity in variance-based structural equation modeling
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of the Academy of Marketing Science, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of the Academy of Marketing Science, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus