Marko Sarstedt
AuthID: R-006-J17
1
TÃTULO: Testing measurement invariance of composites using partial least squares
AUTORES: Jorg Henseler; Christian M Ringle; Marko Sarstedt;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
AUTORES: Jorg Henseler; Christian M Ringle; Marko Sarstedt;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 33, NÚMERO: 3
2
TÃTULO: A new criterion for assessing discriminant validity in variance-based structural equation modeling Full Text
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
3
TÃTULO: Common Beliefs and Reality About PLS: Comments on Ronnkko and Evermann (2013)
AUTORES: Jorg Henseler; Theo K Dijkstra; Marko Sarstedt; Christian M Ringle; Adamantios Diamantopoulos; Detmar W Straub; David J Ketchen; Joseph F Hair; Tomas T M Hult; Roger J Calantone;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: ORGANIZATIONAL RESEARCH METHODS, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
AUTORES: Jorg Henseler; Theo K Dijkstra; Marko Sarstedt; Christian M Ringle; Adamantios Diamantopoulos; Detmar W Straub; David J Ketchen; Joseph F Hair; Tomas T M Hult; Roger J Calantone;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: ORGANIZATIONAL RESEARCH METHODS, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
4
TÃTULO: A new criterion for assessing discriminant validity in variance-based structural equation modeling
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of the Academy of Marketing Science, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
AUTORES: Henseler, J; Ringle, CM; Sarstedt, M;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of the Academy of Marketing Science, VOLUME: 43, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus