Stephan C. Henneberg
AuthID: R-006-JM8
1
TÃTULO: Business service networks and their process of emergence: The case of the Health Cluster Portugal Full Text
AUTORES: Carla Ramos; Catarina Roseira ; Carlos Brito ; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 42, NÚMERO: 6
AUTORES: Carla Ramos; Catarina Roseira ; Carlos Brito ; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 42, NÚMERO: 6
2
TÃTULO: Understanding network picture complexity: An empirical analysis of contextual factors Full Text
AUTORES: Carla Ramos; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 41, NÚMERO: 6
AUTORES: Carla Ramos; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 41, NÚMERO: 6
3
TÃTULO: The impact of network configurations on value constellations in business markets - The case of an innovation network Full Text
AUTORES: Daniela Corsaro; Carla Ramos; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 41, NÚMERO: 1
AUTORES: Daniela Corsaro; Carla Ramos; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 41, NÚMERO: 1
4
TÃTULO: Actor network pictures and networking activities in business networks: An experimental study Full Text
AUTORES: Daniela Corsaro; Carla Ramos; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: IMP Group Conference on Business Networks - Global, Regional and Local in INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 6
AUTORES: Daniela Corsaro; Carla Ramos; Stephan C Henneberg; Peter Naude;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: IMP Group Conference on Business Networks - Global, Regional and Local in INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 40, NÚMERO: 6
5
TÃTULO: Managing interdependencies in supplier networks Full Text
AUTORES: Catarina Roseira ; Carlos Brito ; Stephan C Henneberg;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 39, NÚMERO: 6
AUTORES: Catarina Roseira ; Carlos Brito ; Stephan C Henneberg;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT, VOLUME: 39, NÚMERO: 6