1
TÍTULO: The benefits of behaving badly on occasion: Successful regulation by planned hedonic deviations
AUTORES: Rita Coelho do Vale; Rik Pieters; Marcel Zeelenberg;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER PSYCHOLOGY, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: The benefits of behaving badly on occasion: Successful regulation by planned hedonic deviations
AUTORES: Coelho do Vale, R; Pieters, R; Zeelenberg, M;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Journal of Consumer Psychology, VOLUME: 26, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Regret, disappointment and the endowment effect  Full Text
AUTORES: Luis F Martinez ; Marcel Zeelenberg; John B Rijsman;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF ECONOMIC PSYCHOLOGY, VOLUME: 32, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Behavioural consequences of regret and disappointment in social bargaining games  Full Text
AUTORES: Martinez, LMF; Zeelenberg, M; Rijsman, JB;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Cognition and Emotion, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
5
TÍTULO: Flying under the radar: Perverse package size effects on consumption self-regulation  Full Text
AUTORES: Rita Coelho do Vale ; Rik Pieters; Marcel Zeelenberg;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: JOURNAL OF CONSUMER RESEARCH, VOLUME: 35, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef