1
TÍTULO: The long road from one-size-fits-all SME promotion to bespoke business start-ups
AUTORES: Marques, CS ; Gerry, C; Marques, CP;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: EUROPEAN PLANNING STUDIES, VOLUME: 26, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Facets and outcomes of healthcare service innovation: A study of catholic service providers in Northern Portugal
AUTORES: Marques, CS; Marques, CP; Nogueira, F; Gerry, C; Andrade, S;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: International Journal of Innovation and Learning, VOLUME: 18, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Innovation and the performance of Portuguese businesses: A 'SURE' approach
AUTORES: Marques, CS ; Gerry, C; Covelo, S; Braga, Alexandra M ; Braga, V ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Journal of Management and Enterprise Development, VOLUME: 10, NÚMERO: 2-3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 10 Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Website effectiveness in wellness promotion by Portuguese spas
AUTORES: Joukes, V; Gerry, C;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Journal of Hospitality and Tourism Management, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Boom no investimento em estufas na região de Trás-os-Montes e Alto Douro, 1990-95: o perfil do "novo" empresário agrícola
AUTORES: Chris Gerry; José Vaz Caldas; Timothy Koehnen;
PUBLICAÇÃO: 1999, FONTE: Gestão e Desenvolvimento, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID