1
TÍTULO: The dynamics of expertise acquisition in sport: The role of affective learning design  Full Text
AUTORES: Headrick, J; Renshaw, I; Davids, K; Pinder, RA; Araujo, D;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: PSYCHOLOGY OF SPORT AND EXERCISE, VOLUME: 16, NÚMERO: P1
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: The dynamics of expertise acquisition in sport: The role of affective learning design
AUTORES: Headrick, J; Renshaw, I; Davids, K; Pinder, RA; Araujo, D;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Psychology of Sport and Exercise
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Manipulating informational constraints shapes movement reorganization in interceptive actions
AUTORES: Ross A Pinder; Keith Davids; Ian Renshaw; Duarte Araujo;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: ATTENTION PERCEPTION & PSYCHOPHYSICS, VOLUME: 73, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Representative Learning Design and Functionality of Research and Practice in Sport
AUTORES: Ross A Pinder; Keith Davids; Ian Renshaw; Duarte Araujo;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF SPORT & EXERCISE PSYCHOLOGY, VOLUME: 33, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS