Richard P. Bagozzi
AuthID: R-006-QNA
1
TÃTULO: How songs from growing up and viewers' attachment styles affect video ads' effectiveness Full Text
AUTORES: Lourenco, Carlos J. S.; Isabella, Giuliana; Verbeke, Willem; Vo, Khoi; Dimoka, Angelika; Bagozzi, Richard P.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
AUTORES: Lourenco, Carlos J. S.; Isabella, Giuliana; Verbeke, Willem; Vo, Khoi; Dimoka, Angelika; Bagozzi, Richard P.;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: How songs from growing up and viewers' attachment styles affect video ads' effectiveness
AUTORES: Lourenço, CJS; Isabella, G; Verbeke, W; Vo, K; Dimoka, A; Bagozzi, RP;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Psychology and Marketing
AUTORES: Lourenço, CJS; Isabella, G; Verbeke, W; Vo, K; Dimoka, A; Bagozzi, RP;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Psychology and Marketing
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: What We Share Is Who We Are and What We Do: How Emotional Intimacy Shapes Organizational Identification and Collaborative Behaviors Full Text
AUTORES: Francesco Sguera; Richard P Bagozzi; Quy N Huy; Wayne W Boss; David S Boss;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: APPLIED PSYCHOLOGY-AN INTERNATIONAL REVIEW-PSYCHOLOGIE APPLIQUEE-REVUE INTERNATIONALE, VOLUME: 69, NÚMERO: 3
AUTORES: Francesco Sguera; Richard P Bagozzi; Quy N Huy; Wayne W Boss; David S Boss;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: APPLIED PSYCHOLOGY-AN INTERNATIONAL REVIEW-PSYCHOLOGIE APPLIQUEE-REVUE INTERNATIONALE, VOLUME: 69, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: The More You Care, the Worthier I Feel, the Better I Behave: How and When Supervisor Support Influences (Un)Ethical Employee Behavior Full Text
AUTORES: Francesco Sguera; Richard P Bagozzi; Quy N Huy; Wayne W Boss; David S Boss;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS ETHICS, VOLUME: 153, NÚMERO: 3
AUTORES: Francesco Sguera; Richard P Bagozzi; Quy N Huy; Wayne W Boss; David S Boss;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS ETHICS, VOLUME: 153, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Understanding the consequences of pride and shame: How self-evaluations guide moral decision making in business Full Text
AUTORES: Richard P Bagozzi; Leslie E Sekerka; Francesco Sguera;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 84
AUTORES: Richard P Bagozzi; Leslie E Sekerka; Francesco Sguera;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 84
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÃTULO: Curtailing the harmful effects of workplace incivility: The role of structural demands and organization-provided resources Full Text
AUTORES: Francesco Sguera; Richard P Bagozzi; Quy N Huy; Wayne W Boss; David S Boss;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF VOCATIONAL BEHAVIOR, VOLUME: 95-96
AUTORES: Francesco Sguera; Richard P Bagozzi; Quy N Huy; Wayne W Boss; David S Boss;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: JOURNAL OF VOCATIONAL BEHAVIOR, VOLUME: 95-96
7
TÃTULO: The Role of Moral Values in Instigating Morally Responsible Decisions
AUTORES: Richard P Bagozzi; Leslie E Sekerka; Vanessa Hill; Francesco Sguera;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF APPLIED BEHAVIORAL SCIENCE, VOLUME: 49, NÚMERO: 1
AUTORES: Richard P Bagozzi; Leslie E Sekerka; Vanessa Hill; Francesco Sguera;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF APPLIED BEHAVIORAL SCIENCE, VOLUME: 49, NÚMERO: 1